Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
aratikų lobių sala,
flamingų medis,
namas su baseinu,
tatjana kocetkova,
sename,
nbmhfgg,
varšuva,
paukščiu,
paukščiu kaimas,
sekso puslapiai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Pirmoji sudurtiniu zodziu dalis, rodanti ju sasaja su siluma,
Oro sildymo itaisas sildymo, oro kondicionavimo, vedinimo sistemose, dziovyklose,
Vidaus degimo variklio degimo kameros dalis, ant kurios ikaitinto pavirsiaus uzpurksti degalai ikaista ir isiliepsnoja,
Kataliku sventoji vieta - kryziaus kelio stotis su koplycia, irengiama ppr. kalvotoje vietoje,
Vasarine obels veisle,
Statybininkų g., Kuršėnų m., Šiaulių r. sav.,
Stoties g., Kuršėnų m., Šiaulių r. sav.,
Šaltinio g., Kuršėnų m., Šiaulių r. sav.,
Šampinionų g., Kuršėnų m., Šiaulių r. sav.,
Šatrijos g., Kuršėnų m., Šiaulių r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkos struktūra, kurioje tėra keletas tarpusavyje konkuruojančių įmonių. Jų elgseną sąlygoja tarpusavio priklausomybė. Pavyzdžiui, viena įmonė negali keisti savo prekių kainų, neatsižvelgdama į tai, ar kitos įmonės seks jos pavyzdžiu, ar ne. Oligopolijai būdinga:
Daug firmų ir
daug pirkėjų Vienarūšės arba skirtingos prekės Sunkus įėjimas į rinką.
Oligopolininkai vengia kainų konkurencijos, nes kainų skirtumas lengvai išlyginamas, o produkcijos skirstymą sunkiau kartoti. Jie paprastai konkuruoja vienas su kitu, taikydami įvairią produkcijos skirstymo
strategiją (reklamą, pardavimo skatinimą, naujų prekių gamybą), kadangi tai padeda išsaugoti ir padidina pelną. Skirstant produkciją, galima daugiau prekių parduoti esamomis kainomis, o papildomos išlaidos gali būti "perduodamos" vartotojams. Mėginant teikti pirmenybę vienai prekės rūšiai, pasunkėja
naujų firmų ėjimas į rinką. Oligopolija yra pati aukščiausia monopolinės rinkos forma:
Produkcijos lygis pats žemiausias, žemesnis už išlaidų mažinimą Neveiklias firmas susilpnina nenoras konkuruoti kainomis Skirtumo konkurencija padidina tiekimo išlaidas Numatomos
kainos, didesnės už mažiausias tiekimo išlaidas
Be to, reikėtų atsižvelgti į masto poveikį pramonės šakos išlaidų bei kainų sumažinimui ir oligopolinės konkurencijos svarbą diegiant naujoves bei kuriant naujus produktus.
|
|
|
|
|