Tema sukurta: 2010.05.17 00:18
1 2 3 4 Toliau Paskutinis
2010.05.17 00:18 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


No1
No1
Patyręs
siaip kiek pastebiu dauguma zmoniu yra isikale i galva kad greita masina tai ta kuri turi daug arkliu po kapotu. o yra ne visai taip- greitas auto tai tas, pas kuri geresnis ag/kg santykis, kitaip arkliu skaicius tenkantis tonai. net ir dvigubai mazesnio galingumo auto gali prilygti jei yra atitinkamas svorio skirtumas
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 01:31 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


vivec
vivec
Pradedantysis
tai cia savaime aisku... jau vien logiskai pamascius galima suprast, kad sunkesnei masinai reik ir galingesnio variklio. Nors man asmeniskai tai nm yra svarbesnis parametras, negu ag
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 09:34 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


waidis
waidis
Patyręs
No1 rašė:

siaip kiek pastebiu dauguma zmoniu yra isikale i galva kad greita masina tai ta kuri turi daug arkliu po kapotu. o yra ne visai taip- greitas auto tai tas, pas kuri geresnis ag/kg santykis, kitaip arkliu skaicius tenkantis tonai. net ir dvigubai mazesnio galingumo auto gali prilygti jei yra atitinkamas svorio skirtumas


kazkodel kyla mintis, kad tik tu taip ir tegalvojai, ir stai aplanke tave apvaizda ir supratai kad ne ag esme :D nes visa tai ir eziukui aisku ir milijona kartu apsneketa
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 09:44 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


ilgiausias
ilgiausias
Didmeistris
AG/kg santykis nusako dinamines mašinos charakteristikas - pagreitėjimą, o ne maksimalų greitį. maksimalų greitį nusako mašinos aerodinaminė kokybė - kuo mažesnis pasipriešinimas orui tuo didesnis maksimalus greitis. Mašinos masė čia ne prie ko Max greitis didėja mažinant pasipriešinimą oro srautui ir didinant galią, o ne mažinant mašinos masę.

Beje užmirštamas toks dalykas, kaip sukibimas su keliu kam mašinos spoileriais apkarstomos
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 09:55 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


waidis
waidis
Patyręs
ilgiausias rašė:

AG/kg santykis nusako dinamines mašinos charakteristikas - pagreitėjimą, o ne maksimalų greitį. maksimalų greitį nusako mašinos aerodinaminė kokybė - kuo mažesnis pasipriešinimas orui tuo didesnis maksimalus greitis. Mašinos masė čia ne prie ko Max greitis didėja mažinant pasipriešinimą oro srautui ir didinant galią, o ne mažinant mašinos masę.


apie maximalu greiti nieks ir nesake , tad galima daryt isvada kad autorius ir turejo mintyje isibegejima :)
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 09:59 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


ilgiausias
ilgiausias
Didmeistris
O kipšas jį žino, ką jis turėjo galvoje rašydamas - iš posto galima suprasti tiek maks greitį, tiek 100/sek
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 10:35 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


SMariukas
SMariukas
Patyręs
KG mažinimo vadovas:
1) Išimkite sėdynes - draugų pavežėti jau nebegalite.
2) Išimkite subą (bosavyką) iš bagažinės - jūsų mašina jau 100 Kg lengvesnę, toliau išimkitę visą audio aparatųrą.
3) Išimkite salono apdailą - labai malonu liestis prie metalo šaltą žiemos rytą.
4) Išimkite atsarginį ratą - paskaičiuokite kiek dažnai jį naudojate
5) Išmeskite visus kitus daiktus iš bagažinės - juk gydotes ligoninėj o ne bagažinėja, ugnegesys irgi ne jūsų profesija, to šlamšto jums tikrai nereikia.
6) Išimite langus, juk plievele užlijuotos ertmės gerokai lengvesnės o skirtumo tai nėra;
7) Nuimkite bagažinės dangtį, kam jis reikalingas jeigu bagažinė tuščia, prisimenate, viską iš jos išemėte.
8) Aštrių pomėgių veikėjai gali išimti ir duris

Galiausiai subadykite dusliko bakelius atsuktuvu, juk tai prideda 10% galios.
Na dabar Jūs jau pasiruošęs - užkurkite automobilį ir lėkite su vėjeliu, juk jūsų automobilis po dietos tikrai lengvas P.s. Nepamirškite ausų kaištukų ir šalmo rekomenduojamas ir skėtis ekstremaliesiems, prisimenate išemėt duris langus ir t.t.
Na tiems megėjams patartini tik ausų kaištukai, juk jūs darbar sėdite skarbonkėje ir vežatės avilį kuris duzgia, ar jus išgelbėtų audio aparatūra ? Kokia? Ją mes išėmeme 2 punkte
Tiem kas nori testą atlikti neardę automobilio siūlome kita variantą Į skardinė įviliokite vapsvą o gal dvi, ertmę užtaisykite ir purtykite skardinę girdite duzgia, ar jūs su lengvu auto irgi norite taip dugzti ? ))

Kilogramai kilogramams bet kiekviena dieta mažina komfortą
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 11:01 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Jemelia
Jemelia
Naujokas
ok.. tai tarkim 2 masinytes su vienoda aerodinamika: 750 kg masinyte su 200AG ir 1500 kg masinyte su 400 AG. Kuri is ju GREICIAU isibeges iki 60? iki 90? iki 120? nera cia vienareiksmiu atsakymu kiekvienam atevejui. Svarbu ar yra turbina, ar biturbo variantas ir kiti dinaminiai dalykeliai Tik tiek, kad lengvesne bus truputi lengviau valdoma kai reikia staigiu stabdymu. P.S. Ar nelaikas butu apie elektra mastyti... 95 kashtuoja jau 4.20 vidutiniskai.... Man jau net kyla mintis iki elektromobiliu atejimo nusipirkti motoparpaleta 49 kubiku, kur 100km sudegina 2.5 L
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 11:13 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


artc
artc
Meistras
O tai apie sukimo momenta uzsiminta nebus ?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 11:34 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


ilgiausias
ilgiausias
Didmeistris
Artc, nebūk žiaurus Tada išvis tarp tryjų pušų pasiklysim
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 14:02 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


JJ
JJ
Didmeistris
Jemelia rašė:

ok.. tai tarkim 2 masinytes su vienoda aerodinamika: 750 kg masinyte su 200AG ir 1500 kg masinyte su 400 AG. Kuri is ju GREICIAU isibeges iki 60? iki 90? iki 120? nera cia vienareiksmiu atsakymu kiekvienam atevejui. Svarbu ar yra turbina, ar biturbo variantas ir kiti dinaminiai dalykeliai Tik tiek, kad lengvesne bus truputi lengviau valdoma kai reikia staigiu stabdymu. P.S. Ar nelaikas butu apie elektra mastyti... 95 kashtuoja jau 4.20 vidutiniskai.... Man jau net kyla mintis iki elektromobiliu atejimo nusipirkti motoparpaleta 49 kubiku, kur 100km sudegina 2.5 L


Na tai tada jau priklausys nuo AWD ar FWD/RWD, vairuotojo profesonalumo ir detaliu kokybes :D
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 14:39 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


No1
No1
Patyręs
Jemelia rašė:

ok.. tai tarkim 2 masinytes su vienoda aerodinamika: 750 kg masinyte su 200AG ir 1500 kg masinyte su 400 AG. Kuri is ju GREICIAU isibeges iki 60? iki 90? iki 120? nera cia vienareiksmiu atsakymu kiekvienam atevejui. Svarbu ar yra turbina, ar biturbo variantas ir kiti dinaminiai dalykeliai Tik tiek, kad lengvesne bus truputi lengviau valdoma kai reikia staigiu stabdymu. P.S. Ar nelaikas butu apie elektra mastyti... 95 kashtuoja jau 4.20 vidutiniskai.... Man jau net kyla mintis iki elektromobiliu atejimo nusipirkti motoparpaleta 49 kubiku, kur 100km sudegina 2.5 L


jei masinytes rwd:


Power at Flywheel (BHP) : 200
Weight without Driver (KG) : 750
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 270.95
0 - 60 (Secs) : 4.37
0 - 100 (Secs) : 11.23
60 - 100 (Secs) : 6.86
Quarter Mile (Secs) : 12.77
Terminal Speed (MPH) : 106.62
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 12.67
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 107.88


Power at Flywheel (BHP) : 400
Weight without Driver (KG) : 1500
Power to Weight Ratio (BHP Per Ton) : 270.95
0 - 60 (Secs) : 4.37
0 - 100 (Secs) : 9.64
60 - 100 (Secs) : 5.27
Quarter Mile (Secs) : 12.57
Terminal Speed (MPH) : 114.16
Drag Strip Quarter Mile (Secs) : 12.47
Drag Strip Terminal Speed (MPH) : 115.45
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 14:40 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


No1
No1
Patyręs
o siaip si tema ne apie kuro sanaudas taip kad nevayrkit off topic. kalbam apie galia
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 14:56 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


No1
No1
Patyręs
waidis rašė:

ilgiausias rašė:



AG/kg santykis nusako dinamines mašinos charakteristikas - pagreitėjimą, o ne maksimalų greitį. maksimalų greitį nusako mašinos aerodinaminė kokybė - kuo mažesnis pasipriešinimas orui tuo didesnis maksimalus greitis. Mašinos masė čia ne prie ko Max greitis didėja mažinant pasipriešinimą oro srautui ir didinant galią, o ne mažinant mašinos masę.




apie maximalu greiti nieks ir nesake , tad galima daryt isvada kad autorius ir turejo mintyje isibegejima :)


siaip tie 0-100 ar max speed mazai ka tereiskia. viska nusako trasu iveikimo laikai. o cia svoris vaidina itin didele reiksme. ir nemanau kad svoris max speed nieko nereiskia. tarkim imam masinas 200ag ir 1000kg bei 200ag ir 5000kg kurios max speed bus didesnis ir taip aisku. svoris max speed reiksmei turi.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 15:37 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


waidis
waidis
Patyręs
No1 rašė:

waidis rašė:



ilgiausias rašė:







AG/kg santykis nusako dinamines mašinos charakteristikas - pagreitėjimą, o ne maksimalų greitį. maksimalų greitį nusako mašinos aerodinaminė kokybė - kuo mažesnis pasipriešinimas orui tuo didesnis maksimalus greitis. Mašinos masė čia ne prie ko Max greitis didėja mažinant pasipriešinimą oro srautui ir didinant galią, o ne mažinant mašinos masę.








apie maximalu greiti nieks ir nesake , tad galima daryt isvada kad autorius ir turejo mintyje isibegejima :)




siaip tie 0-100 ar max speed mazai ka tereiskia. viska nusako trasu iveikimo laikai. o cia svoris vaidina itin didele reiksme. ir nemanau kad svoris max speed nieko nereiskia. tarkim imam masinas 200ag ir 1000kg bei 200ag ir 5000kg kurios max speed bus didesnis ir taip aisku. svoris max speed reiksmei turi.


tu egzperte gal nerodyk savo neitiketinu ziniu daugiau, o i mokykla vaiksciok
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 15:42 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


waidis
waidis
Patyręs
No1 rašė:

o siaip si tema ne apie kuro sanaudas taip kad nevayrkit off topic. kalbam apie galia


pateik realiu masinu ir tiksliai nurodyk ag bei svori, pateik ju rezultatus, o ne apie abstrakcius skaicius kalbek, diskutuotojau
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 17:50 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


No1
No1
Patyręs
waidis rašė:

No1 rašė:



waidis rašė:







ilgiausias rašė:















AG/kg santykis nusako dinamines mašinos charakteristikas - pagreitėjimą, o ne maksimalų greitį. maksimalų greitį nusako mašinos aerodinaminė kokybė - kuo mažesnis pasipriešinimas orui tuo didesnis maksimalus greitis. Mašinos masė čia ne prie ko Max greitis didėja mažinant pasipriešinimą oro srautui ir didinant galią, o ne mažinant mašinos masę.
















apie maximalu greiti nieks ir nesake , tad galima daryt isvada kad autorius ir turejo mintyje isibegejima :)








siaip tie 0-100 ar max speed mazai ka tereiskia. viska nusako trasu iveikimo laikai. o cia svoris vaidina itin didele reiksme. ir nemanau kad svoris max speed nieko nereiskia. tarkim imam masinas 200ag ir 1000kg bei 200ag ir 5000kg kurios max speed bus didesnis ir taip aisku. svoris max speed reiksmei turi.




tu egzperte gal nerodyk savo neitiketinu ziniu daugiau, o i mokykla vaiksciok


daugiau nieko negali masinu tema pasakyt? :D
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 17:51 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


No1
No1
Patyręs
waidis rašė:

No1 rašė:



o siaip si tema ne apie kuro sanaudas taip kad nevayrkit off topic. kalbam apie galia




pateik realiu masinu ir tiksliai nurodyk ag bei svori, pateik ju rezultatus, o ne apie abstrakcius skaicius kalbek, diskutuotojau


tau reik tu ir ieskokis
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 19:43 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


ilgiausias
ilgiausias
Didmeistris
No1 rašė:

waidis rašė:

ilgiausias rašė:

AG/kg santykis nusako dinamines mašinos charakteristikas - pagreitėjimą, o ne maksimalų greitį. maksimalų greitį nusako mašinos aerodinaminė kokybė - kuo mažesnis pasipriešinimas orui tuo didesnis maksimalus greitis. Mašinos masė čia ne prie ko Max greitis didėja mažinant pasipriešinimą oro srautui ir didinant galią, o ne mažinant mašinos masę.


apie maximalu greiti nieks ir nesake , tad galima daryt isvada kad autorius ir turejo mintyje isibegejima :)


siaip tie 0-100 ar max speed mazai ka tereiskia. viska nusako trasu iveikimo laikai. o cia svoris vaidina itin didele reiksme. ir nemanau kad svoris max speed nieko nereiskia. tarkim imam masinas 200ag ir 1000kg bei 200ag ir 5000kg kurios max speed bus didesnis ir taip aisku. svoris max speed reiksmei turi.


Beje, užmiršom tokį dalyką, kaip RATŲ SUKIBIMĄ SU KELIU :D :D
Jei kalbi apie mieto gatves ar ralio trasas, tai viena, jei kalbi apie magistralę Vilnius-Kaunas ar autobaną, tai visai kas kita :D :D Magistralėje ar autobane, kurie specialiai daromi kiek galima tiesesni ;), tik kur ir galima ilgą laiką palaikyti max greitį, viską lemia aerodinamika/ag. Žiedinėse trasose ir ralyje aerodinamika atsitraukia į antrą planą užleisdama vietą masei ir sukibimui su keliu, bet vistiek lieka aktuali. O F1 aerodinamika nustoja egzistuoti kaip faktorius - viską lemia galia, sukibimas su keliu ir masė.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2010.05.17 19:59 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


StreetRacer
StreetRacer
Didmeistris
No1 rašė:

siaip kiek pastebiu dauguma zmoniu yra isikale i galva kad greita masina tai ta kuri turi daug arkliu po kapotu. o yra ne visai taip- greitas auto tai tas, pas kuri geresnis ag/kg santykis, kitaip arkliu skaicius tenkantis tonai. net ir dvigubai mazesnio galingumo auto gali prilygti jei yra atitinkamas svorio skirtumas


+ paminėkim, kad NM/Kg turi reikšmę, jei jau kalbam apie greitus auto :)
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
1 2 3 4 Toliau Paskutinis
© 2006 – 2024 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai