Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
kolekcijos,
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Spaustuvinio srifto matmuo - atstumas tarp literos virsutines ir apatines briaunos,
Apskrita, kartais pailga, neauksta ledynines kilmes kalva is sluoksniuoto smelio, zvirgzdo arba priesmelio, kuriuos kartais dengia moreninis priemolis,
Ekonomikos valstybinio monopolistinio reguliavimo teorija, gavusi pavadinima pagal jos kurejo anglu ekonomisto Dz. M. Keinso pavarde,
P. Vietnamo piniginio vieneto dongo desimtoji dalis,
Panasus i navika jungiamojo audinio isvesejimas,
Pagubės Sodų 19-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Pagubės Sodų 2-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Pagubės Sodų 20-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Pagubės Sodų 21-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Pagubės Sodų 22-oji g., Vilniaus m., Vilniaus m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:12 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Audi A4 Avant 2.0
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S EST Durų skaičius: 5
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2648 mm Priekinė tarpvežė: 1522 mm Galinė tarpvežė: 1522 mm Ilgis: 4586 mm Plotis: 1772 mm Aukštis: 1427
mm Svoris: 1400 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.3 Priekinės dalies plotas: 2.14
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 4 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius: 20 Tūris: 2 l (1984
cm3) Stumoklio skersmuo: 82.5 mm Stumoklio eiga: 92.8 mm Suspaudimo laipsnis: 10.3:1 Maksimali galia: 95 kW (127 AG) (5700 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 195 Nm (3300 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio pozicija:
Išilgai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekiniai ratai: 7J x 16 Galiniai ratai: 7J x 16 Priekinės padangos: 205/55 R 16 Pavarų dėžė: 5M Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.79 Galutinis perdavimo skaičius: 4.13
Dinamika 0-100 km/h:
10.1 s Maksimalus greitis: 208 km/h CO2: 192 g/km
|
|
|
|
|