Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
vip atsisakymas,
nematomas dramblys,
roblox,
vulkaniniai,
okeanija,
car tar,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Vienas is pirmuju saunamuju ginklu,
Vienas is riteriu ordinu laipsniu,
Vienas is septyniu pasaulio stebuklu, marmurine sventykla Efese (dabar Turkija), kurios siuo metu islike keli pamatu blokai ir viena atsatyta kolona: ...... sventykla,
Vienas is triju isminciu, atejusiu aplankyti gimusio kudikelio Jezaus arba animacinis vaiduokliukas,
Vienas is triju svarbiausiu lietuviu dievu, valdantis audras, zemes vaisintojas ir gynejas nuo piktu dvasiu,
Beržų g., Kazlų Rūdos m., Kazlų Rūdos sav.,
Birutės g., Kazlų Rūdos m., Kazlų Rūdos sav.,
Dariaus ir Girėno g., Kazlų Rūdos m., Kazlų Rūdos sav.,
Daumanto g., Kazlų Rūdos m., Kazlų Rūdos sav.,
Eglių g., Kazlų Rūdos m., Kazlų Rūdos sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:12 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Audi A6 Avant 2.7 TDI {C6}
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S SAL Durų skaičius: 5
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2843 mm Priekinė tarpvežė: 1612 mm Galinė tarpvežė: 1618 mm Ilgis: 4933 mm Plotis: 1855 mm Aukštis:
1463 mm Svoris: 1695 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.32 Priekinės dalies plotas: 2.26
Variklis Variklio tipas: V formos Cilindrų skaičius: 6 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius: 24 Tūris: 2.7 l
(2698 cm3) Stumoklio skersmuo: 83 mm Stumoklio eiga: 83.1 mm Suspaudimo laipsnis: 17:1 Maksimali galia: 132 kW (177 AG) (3300-4250 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 380 Nm (1400-3300 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis:
Priekyje Variklio pozicija: Išilgai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekiniai ratai: 7.5J x 16 Galiniai ratai: 7.5J x 16 Priekinės padangos: 225/55 R 16 Pavarų dėžė: 6M Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.56 Galutinis perdavimo skaičius:
3.88
Dinamika 0-100 km/h: 8.3 s Maksimalus greitis: 225 km/h CO2: 187 g/km
|
|
|
|
|