Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
kristinkaa93,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Samanykščio g., Elektrėnų m., Elektrėnų sav.,
Saulės g., Elektrėnų m., Elektrėnų sav.,
Sodų g., Elektrėnų m., Elektrėnų sav.,
Šaltinio g., Elektrėnų m., Elektrėnų sav.,
Šarkinės g., Elektrėnų m., Elektrėnų sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2017.06.18 20:52 |
|
|
bluebird
Pradedantysis
|
Vis nepaliauja stebinti daugumos žmonių būki įpročiai ir vienas iš jų automobilio naudojimas ne pagal paskirtį. Automobilis turėtų būti naudojama kaip transporto priemonė būtinai tik kai reikia įveikti didelius atstumus, gabenti sunkius krovinius ir panašiai. Kitais atvejais pilnai pakanka, koju,
dviračio ar viešojo transporto. Bet sveiku protu sunkiai suvokiama kodėl miestuose žmonės kasdien gaišta laiką kamščiuose, trūkdydami viešojo, krovininio ir tarnybinio transporto eismą, keldami triūkšmą ir teršdami orą kai iki darbo ar parduotuvės sveikiau būtų nueiti pėsčiomis ar nuvažiuoti
dviračiu? Žinau žmonės važinėja automobiliais net jei kelio vos 100 metrų. Automobilio išlaikymui reikia dideliu lėšų ir tai ne vien degalai, tai kodėl dar bliaunama, kad maži atlyginimai. Kasdienis fizinis apsileidimas sukelia ligas, o kūnas privalo judėti, kad būtų sveikas. Jau nekalbu apie tai,
kiek automobilių ar motociklų hobis atneša žalos planetai, būnantiems šalia gatvių, išvaistomą naftą ir kitus gamtos išteklius ateities kartoms ir t.t. Nyderlanduose dviračių yra daugiau nei gyventojų ir žmonės ten žymiai laimingiau gyvena. Tai kodėl vietoje to, kad skustys gyvenimų ir vergauti
neracionalioms priklausomybėms nepabandžius sekti sėkmingų šalių pavyzdžiu?
Liūdna skaityti kai viename forume rašo, kad nevairuojantis vyras yra mazgotė Kai realybėje tai gali būti puikus vyrai, kurie gali būti
labai protingi, turėti gerus darbus, būti daugiau sportuojantys ir sveikiau gyvenantys, prijaunčantys ekologijai, ir savivertei įrodyti jiems nereikia demontruotis su prabangiu BMV ar Mercedesu... Merginos, kurioms reikalingi vyrai dėl automobilių ir prabangos yra ne ką geresnės išlepintos šalavos
nei gatvės prostitutes, joms nereikia padlaidžiauti, o pačios turi užsidirbti, kad suprastų - pinigai laisvai nesimėto. Keliu ereliai (gaidžiai), kurie nuolat girtauja, turi psichinių problemų, lenktyniauja ar vos tik sulaukę pilnamestytės pypliai traiškantys nekaltus žmones iš viso neturėtų
vairuoti pavojingų transporto priemonių, bet kažkaip norma, kad girti žmogžudžiai gauna tik po 3 metus kalėjimo. Dėl tokio sugedusio noro pasirodyti turtingu ir prabangos vaikymosi žmonės persidirba, pasmerkti konkuruoti, neskyria laiko sveikai gyvensenai, malšina stresą alkoholiu ir cigaretėmis,
neskyria pakankamai laiko šeimai ir smurtauja. Nesistebėčiau, kad dėl to tokia liūdna Lietuvos alkoholizmo, depresijos, žmogžudysčių ir smurto šeimoje pirmavimo pasaulyje statistika. Tuo tarpu palyginimui daug kas Olandijoje, Danijoje, Vokietijoje, Švedijoje puikiai apsieina su dviračiais ir žymiai
laimingiau gyvena. Lietuva palyginus pragertas kaimas kur tik mažuma mėgaujasi geru ir laisvu gyvenimu.
Važinėjimas gražiai atrodančių automobilių gal ir leidžia pasijusti sėkmingu ar kietu, bet iš tikrųjų tai būti prasiskolines žmogus, skurdus ne tik finansiškai, bet dar protiškai,
vergaujantis kažkieno sukurtai gyvenimo būdo idėjai. Tokia skleidžiama vartotojiškumo propaganda griauna visuomenę ir naudinga tik gobšiems parazitams, kurie pelnosi iš to. Tad galėčiau palinkėti savo vidines problemas spręsti neužliejant jas alkoholiu ir nebūtina prabanga, o ieškant protingesnių
sprendimų ar kvalifikuotų specialistų pagalbos.
|
|
| | 2017.06.18 21:29 |
|
|
Mokslynykas
Meistras
|
Jei gyveni kokiam Amsterdame, Londone ar Koelne (netoli centro!). Tai tikraii automobilis nereikalingas nes jis teiks ne nauda o kels rupesti. Vazineti juo nebus imanoma, laikymas kainuos daug.
Bet Lietuvoje be automobilio zmogus yra pasigailetinas, nes jis arba naudosis bomzu pamegtu
perpildytu visuomeniniu transportu, arba negales niekur pajudeti.
Dviratis? Na nejuokinkit, su dviraciu tik pasportuot ar pramogai pasivazinet.
Tai viena klausimo dalis - automobilis daugumoje atveju tikrai reikalingas.
Del brangiu aautomobiliu ir prestizo - tai jau
kitas klausimas. ZMones perka visoki mesla iphonus, del prestizo, nors tikrai tikrai nereikia tu funkciju uz papildoma kaina, kazko tokio, koo negaletu duoti mobiliakas uz 150 eur.
Perka ir brangias auto, geria kava brangiose kavinese nors man gerai ir pasidaryta namuose.
Cia jau
klausimas nee apie automobilius o apie pokazucha, tai jo neverta nagrinet.
Griztant prie pirmos dalies. Gyventi gerai dabar galima tik toli nuo miestu centru, bustas centre jums kainuos nepalyginamai daugiau nei bustas priemiestyje ar kaime plius vidutinis automobilis. Taigi... Smirstat
miesto centre be automobilio ar gyvenat su viskuo ir sutaupot
|
|
| | 2017.06.19 11:20 |
|
|
Red
Moderatorius
|
bluebird rašė:
Vis nepaliauja stebinti daugumos žmonių būki įpročiai ir vienas iš jų automobilio naudojimas ne pagal paskirtį. Automobilis turėtų būti naudojama kaip transporto priemonė būtinai tik kai reikia įveikti didelius atstumus, gabenti
sunkius krovinius ir panašiai...
Žiūrint su kuo bendrauji. Aš savo pažįstamų rate tokių neturiu, kuriems automobilis būtų kaip statuso demonstravimo ir, atitinkamai, merginų kabinimo priemonė. Jei tave užkniso toks požiūris, siūlyčiau tiesiog keisti bendravimo ratą
|
|
| | 2017.06.19 20:28 |
|
|
Alvydas93
Patyręs
|
bluebird rašė:
Vis nepaliauja stebinti daugumos žmonių būki įpročiai ir vienas iš jų automobilio naudojimas ne pagal paskirtį. Automobilis turėtų būti naudojama kaip transporto priemonė būtinai tik kai reikia įveikti didelius atstumus,
gabenti sunkius krovinius ir panašiai. Kitais atvejais pilnai pakanka, koju, dviračio ar viešojo transporto. Bet sveiku protu sunkiai suvokiama kodėl miestuose žmonės kasdien gaišta laiką kamščiuose, trūkdydami viešojo, krovininio ir tarnybinio transporto eismą, keldami triūkšmą ir teršdami orą kai
iki darbo ar parduotuvės sveikiau būtų nueiti pėsčiomis ar nuvažiuoti dviračiu? Žinau žmonės važinėja automobiliais net jei kelio vos 100 metrų. Automobilio išlaikymui reikia dideliu lėšų ir tai ne vien degalai, tai kodėl dar bliaunama, kad maži atlyginimai. Kasdienis fizinis apsileidimas sukelia
ligas, o kūnas privalo judėti, kad būtų sveikas. Jau nekalbu apie tai, kiek automobilių ar motociklų hobis atneša žalos planetai, būnantiems šalia gatvių, išvaistomą naftą ir kitus gamtos išteklius ateities kartoms ir t.t. Nyderlanduose dviračių yra daugiau nei gyventojų ir žmonės ten žymiai
laimingiau gyvena. Tai kodėl vietoje to, kad skustys gyvenimų ir vergauti neracionalioms priklausomybėms nepabandžius sekti sėkmingų šalių pavyzdžiu?
Liūdna skaityti kai viename forume rašo, kad nevairuojantis vyras yra mazgotė Kai realybėje tai gali būti puikus vyrai, kurie gali būti labai protingi, turėti gerus darbus, būti daugiau sportuojantys ir sveikiau gyvenantys, prijaunčantys ekologijai, ir savivertei įrodyti jiems nereikia demontruotis
su prabangiu BMV ar Mercedesu... Merginos, kurioms reikalingi vyrai dėl automobilių ir prabangos yra ne ką geresnės išlepintos šalavos nei gatvės prostitutes, joms nereikia padlaidžiauti, o pačios turi užsidirbti, kad suprastų - pinigai laisvai nesimėto. Keliu ereliai (gaidžiai), kurie nuolat
girtauja, turi psichinių problemų, lenktyniauja ar vos tik sulaukę pilnamestytės pypliai traiškantys nekaltus žmones iš viso neturėtų vairuoti pavojingų transporto priemonių, bet kažkaip norma, kad girti žmogžudžiai gauna tik po 3 metus kalėjimo. Dėl tokio sugedusio noro pasirodyti turtingu ir
prabangos vaikymosi žmonės persidirba, pasmerkti konkuruoti, neskyria laiko sveikai gyvensenai, malšina stresą alkoholiu ir cigaretėmis, neskyria pakankamai laiko šeimai ir smurtauja. Nesistebėčiau, kad dėl to tokia liūdna Lietuvos alkoholizmo, depresijos, žmogžudysčių ir smurto šeimoje pirmavimo
pasaulyje statistika. Tuo tarpu palyginimui daug kas Olandijoje, Danijoje, Vokietijoje, Švedijoje puikiai apsieina su dviračiais ir žymiai laimingiau gyvena. Lietuva palyginus pragertas kaimas kur tik mažuma mėgaujasi geru ir laisvu gyvenimu.
Važinėjimas gražiai atrodančių automobilių
gal ir leidžia pasijusti sėkmingu ar kietu, bet iš tikrųjų tai būti prasiskolines žmogus, skurdus ne tik finansiškai, bet dar protiškai, vergaujantis kažkieno sukurtai gyvenimo būdo idėjai. Tokia skleidžiama vartotojiškumo propaganda griauna visuomenę ir naudinga tik gobšiems parazitams, kurie
pelnosi iš to. Tad galėčiau palinkėti savo vidines problemas spręsti neužliejant jas alkoholiu ir nebūtina prabanga, o ieškant protingesnių sprendimų ar kvalifikuotų specialistų pagalbos. Kaikurios automobilis pakeicia neatpazystamai pvz. koks pensininkas ar siaip viskobijantis
individas piktinasi kad visi kas vairuoja virsija greiti nesilaiko jokiu taisykliu kalbasi telefonu ar garsiai ledzia muzika , bet tik pats atsiseda uz vairo ir jis jau daro tapati kuo neseniai pats piktinuosi ir moterys dabar jau beveik nesiskiria nuo vyru laksto taipat kaip ir jie aisku nevisos ,
bet dauguma tai tikrai ir 100km/h joms ne greitis jei galima paspausti iki 150km/h ar net greiciau .
|
|
| | 2017.06.19 20:35 |
|
|
Alvydas93
Patyręs
|
Mokslynykas rašė:
Jei gyveni kokiam Amsterdame, Londone ar Koelne (netoli centro!). Tai tikraii automobilis nereikalingas nes jis teiks ne nauda o kels rupesti. Vazineti juo nebus imanoma, laikymas kainuos daug.
Bet Lietuvoje
be automobilio zmogus yra pasigailetinas, nes jis arba naudosis bomzu pamegtu perpildytu visuomeniniu transportu, arba negales niekur pajudeti.
Dviratis? Na nejuokinkit, su dviraciu tik pasportuot ar pramogai pasivazinet.
Tai viena klausimo dalis -
automobilis daugumoje atveju tikrai reikalingas.
Del brangiu aautomobiliu ir prestizo - tai jau kitas klausimas. ZMones perka visoki mesla iphonus, del prestizo, nors tikrai tikrai nereikia tu funkciju uz papildoma kaina, kazko tokio, koo negaletu duoti mobiliakas uz 150
eur.
Perka ir brangias auto, geria kava brangiose kavinese nors man gerai ir pasidaryta namuose.
Cia jau klausimas nee apie automobilius o apie pokazucha, tai jo neverta nagrinet.
Griztant prie pirmos dalies. Gyventi gerai dabar galima tik toli
nuo miestu centru, bustas centre jums kainuos nepalyginamai daugiau nei bustas priemiestyje ar kaime plius vidutinis automobilis. Taigi... Smirstat miesto centre be automobilio ar gyvenat su viskuo ir sutaupot Mazejantis miestieciu noras isigyti automobili jau dabar kelia dideli
susirupinima Japonijai nes pas ju miestieciai ypac jaunimas rodo vis mazesni nora tureti automobili ir perka visokes elektrines riedlentes ar dviracius . O dviratis tai netik susiekimo priemone nors kaikurie vaziuoja su juo vasara is Vilniaus i Palanga , bet ir sveikatingumo priemone nes kol pats
judi tuol esi gyvas ne kaip automobili izuoliotas nuo visko ir priristas su dirzu kad nejudetum .
|
|
| | 2017.06.20 21:23 |
|
|
aras28
Pažengęs
|
Tau vyruti siūlyčiau galvą persišviesti nes ten ko gero nieko nėra , arba lysk atgal į urvą kuriame ilgai tupėjai, nes šitame pasaulyje su tokiom
pažiūrom tu jau pražuvęs ))0
|
|
| | 2017.06.20 21:24 |
|
|
aras28
Pažengęs
|
Čia aš autoriui adresavau
|
|
| | 2017.06.20 21:24 |
|
|
TavoUkis
Naujokas
|
Megsti zaisti?
Noretum siek tiek uzsidirbt?
Zaisk!! Serk gyvuliu, parduok ju mesa, kiausinius ir gauta pelna issiimk i savo kortele !!
http://tavoukis.lt/?rid=176
|
|
| | 2017.06.20 22:00 |
|
|
fxx3
Didmeistris
|
uzsedo zmogus ant dviracio matomai, bet palauk tuoj ateis spalio menuo, gales vazinet su dviraciu, gadint sanarius nuo salcio ir veliau is skausmo zudytis gerai tik kitose salyse, Lietuvoje aktyvus dviraciu sezonas max
penki menesiai. metams begant prasides ligos, kurios kilo butent del salcio, nes mes dar ir tokiam klimate gyvenam, persals sanariai, kris dantys ir t.t. o kol jaunas to nevertini, gali "ardytis" jis matomai galvoja kad
tik paskaudes, ne paskaudes o kauksi is skausmo. vyrams dviratis aplamai nera gerai, veliau gali kilti nevaisingumo problemu.
vos keli procentai gyventoju pasaulyje gyvena tokiomis klimato salygomis.
|
|
|
|
|