Sidabrinis
Didmeistris
|
Temos pristatyme / aprašyme lyg ir apsieita be svarbaus patikslinimo: ar internete, ar kitur? Vis tik prisėsiu parašyti tiems, kas nevarto mokslinės arba komercinės medžiagos iš pardavimų ir rinkodaros (sutarkime, jog tai skirtingi dalykai). Gerai, iš pradžių parašiau ilgą žinutę, kaip ir dera, taip
aukštojoje mokykloje mintys virsta rašto darbais, už kuriuos vėliau, pagal sutartis, mokamas pinigas. Ilgą, bet reikėtų sukonkrėtinti. Mokėjimas sukonkrėtinti ir įtakoja atitinkamą pažymį. Berašant sugalvojau, kad galėčiau būti bendraautoriumi ir/arba konsultantu, jeigu kas tik panorėtų išleisti
publikaciją su ISBN numeriu. Švietiejiškais, informavimo, komerciniais tikslais. Na, nuotaika dabar mano tokia. Ir laiko yra. Paklausta, reikia atsakyti. Bandykime išskirti tam tikras kryptis, kur žodis "kokia" su klaustuku atsidengia ir virsta žodžiu "tokia".
Lai šneka apie
internetinę veiklą. Vartų prieš Jus daug, o kamuolys vienas. :-) Retai būna? Sutinku. Bet treniruotėje tobulinimuisi naudojami ir tokios priemonės, kaip nuorodoje žemiau. Arba, jei neveiks, iliustracija tematinei paieškai "vartai B19A".
https://skelbiu-img.dgn.lt/1_16_678558977/football-gates-with-markings-290x165x90-cm.png
Tuomet natūralu, jog dairysitės svetimos patirties, patarimo kaip tokioje situacijoje elgtis. Pirmiausia reikia atidėti emocijas, jie su verslo veikla neturi ničnieko bendro. Nepagrįsti
nuvertinimai varžovams gali tarnauti kaip reklama, bet jų štabas gali atsiklausyti ir mažinti kainas, teikti natūraliai pigesnes arba pranašesnes prekes, priklausomai nuo to ko tikisi tikslinė auditorija. Ne vienas-kitas už internetą mokantis (?) asmuo, daugiašimtinyje kanale, bet nemažas procentas
asmenų, įskaitant konkretaus kanalo internautus. Pabrėžiu, jei tik vieni supranta ko nori, o kiti supranta kaip gali geriau patenkinti vartotojiškus poreikius.
Žinotina, jog internete šalia platesnės auditorijos svetainių, kur įmanoma skleisti pirkimo~pardavimo žodį, yra ir mažesnio
populiarumo reitingo, bet turinčių užtikrintą lankomumą ir šiltą vietą serveryje. :} Geriausia patirtis (ne tik dizaino srityje) vadinama ta, kuomet atsižvelgiama į tikslinių varžovų patirtį. Patyliukais, kiek tai leidžia tokia privatumo neturinti terpė kaip internetas. Bet iš savo bokšto
pasakyčiau, jog sufleravimo prasminga dairytis daug kur. Neveltui sakoma, jog atsakymas kartais slypi... po nosimis. Arba gerai paslėptas daiktas yra tas, kuris visai neslėptas. Vat vat. Kur lankotės internete, ten ir naudokitės savo įžvalgumu, pastabumu, kitokiais įgūdžiais, dėl kurių apskritai
patys sau atrodate nors kiek verslūs, kad imtumėtės komercinės veiklos.
Priminsiu, jog temos autorė klausė "kokia?". Be internetinės patirties, egzistuoja vadovėlinė. O ten aiškiai sakoma, kad sprendžiant pagrindinius klausimus reikia atlikti tyrimą. Kad suprastumėt kas jūsų potencialūs
klientai, ir t.t. Taigi viename klausime iš tikrųjų visas sąrašas. Į situacinį klausimą, nesusijusį su verslo organizavimu, patarčiau pažiūrėti kaip tik iš potencialaus verslininko (-ės) pozicijos. Kaip ir studentija, jie naudojasi įvairiais prieinamais informacijos šaltiniais, skirtumas tik tas,
kad dalis paslaugų mokama. Atlikti internetinę žvalgybą galima ir nemokamai. Tam yra paslaugos, kai kurios nemokamos. Apie adware ir kt. nerašysiu, bet turėkite omeny, jog sūris, patys žinote... :} Naudotini tik patikimi įrankiai. Jie atliktų konkrėčių svetainių monitoringą, kas leistų numanyti kas
turi paklausą, kas neturi, ir turėti kitą teisėtą, naudingą informaciją. Kas nekainuoja visai? Jūsų įžvalgumas, pastabumas. Netiesa, jis kainuoja ir dar kaip. Kadangi, kaip ir laikas skirtas platinti, atneštų tam tikras pajamas. Laikas, kuri galėtumėt skirti laisvalaikiui, kitiems jūsų darbams. Žodį
laisvalaikį paminėjau ne šiaip sau. Būtent jo metu galite atlikti tam tikras, sakykime, nesudėtingas, pastabas. Juolab kalba apie prekes, kuriomis Jūs pačios domitės. Tik va siūlyčiau domėtis plačiau, su visa pagarba komercinėms svetainėms, kurias Jūs žadate naudoti kaip realizavimo kanalą
(soctinklai, etc).
Pakalbėkime apie skelbimų svetaines. Būna geresnių, būna ir apleistų, kur dar šiek tiek ir pasirodys užrašas, jog domenas parduodamas. Tarp kitko, įsigyti nepabrangiai kartais verta, o gal prireiktų ateičiai. Populiariausios svetainės, kaip minėjau, turi savo lojalių,
registruotų ir neregistruotų, lankytojų. Atitinkamai galima tikėtis, kad teikiama informacija pakankamai apgalvota, kad tarnautų lankytojų interesams. Iš pažiūros paprasti dalykai tam tikroje situacijoje gali būti net labai naudingi. Iš įvairios informacijos galima spręsti apie tam tikras prekes ir
paslaugas, jų geografiją, sezoniškumą, ir kt. Angliškai "trends". Na jau nepastebėti sunku, kai kartais ieškai-ieškai prekės... Bet skelbimų organizavimas nuolat gerėja, ko kartais nepasakysi apie skelbimų turinį, kuris daugumai ir rūpi, bent jau nemažai daliai. O reikėtų pasidomėti taip, kaip
domisi verslininkai - labai konkrėčiai. Gerai, suprantu, kad nemažai daliai dabar skaitančių, mano patarimas kiek per aukštas, kad pasiektų. Tuomet darykite paprasčiau. Jūsų interesų srityje esantys skelbimai gali būti žymimi: "parduota", "rezervuota", "neturime", "skambinkite" ir pan. Tai tas ir
sako, kad už prekes gautas pinigas. :} Paprasta? Gerai, tikiu, kad sėkmingai naudositės šia informacija. Galimos paklaidos, kadangi dalis skelbimų nevisuomet atitinka realybę (atskirti realius pardavėjus, nuo nerimtų, padėti gali vartotojo profilis su užrašu "Tapatybė patvirtinta"). Irgi lengva.
Užrašas "visi autoriaus skelbimai" (kaip ir forume) - tas irgi informatyvus dalykas, tiesa, nevisuomet rodomas. Atminkite, jog skelbimai - dinaminis dalykas. Robotizuotas naršymas, duomenų rinkimas? Manau, jūms to nereikia. Bet galite paprašyti patikimesnio žmogaus. Nesisiūlau. :} Rašau apie
skelbimus, kadangi lankaus dažniau negu kitur. Ir temai tinka. Kam labai smalsu, verta pasidomėti oficialiais soctinklų autorių įrankius, skirtais el.komercijai jų svetainėse. Apie neoficialius pasakysiu tik tiek, kiek jau pasakiau aukščiau. :}
Šito galite neskaityti (gali atrodyt
sudėtinga). Kartais smalsu, o ko firmų pasiūlos svetainėse kai kurios prekės... taipogi figūruoja su užrašais "parduota", "neturime", "klausti" ir pan.? Kad ne tik pirkėjai, bet ir varžovai žinotų ką labiau apsimoka užsisakyti? Hm, lygiagrečiai kyla klausimas ar tik neverta mažinti sandėliavimo
įkainius? Suprantu, kad kai kurioms bendrovėms norisi kelti sandėlinės liaudies, atsisakusios pašaukimo, išduotų diplomų, atlyginimus... O ką klientai - ne žmonės? Susitarimo reikalas, anyway, lyrika. :} Atsakymas, numanau, kad ir tame, jog tos prekės rodomos potencialiems pirkėjams (būdas sužinoti
kas domina), antra atseit gerina reitingą paieškose. Kai kurį laiką net buvo "trick'as", kai dažnas asortimento redagavimas gerindavo tam tikrus rodiklius (Vs tuos, kurie tai daro palyginus retai). ;} Na, ir žinoma paieškynų politika raktažodžių ir kontento atžvilgiu - kuo labiau prifarširuota,
žinot, tuo geriau. Geriau kam? Pvz., vežėjams svarbi informacija kokie prekės gabaritus, svorį, ten visą kitą... bet pirkėjams, kol dar neapsisprendę, ta informacija neaktuali. Aš ta info pavadinčiau "pristatymui svarbi informacija", ir tikrai sugalvočiau kaip ją nors kiek atskirti nuo kitų
specifikacijų. O dar geriau, kad ta info būtų rodoma, užsakant prekes, kuomet tikrai jos reikia. O jeigu mano kaip www turėtojo tikslas atskirti kas iš mano lankytojų - transporteris, tai daryčiau atskirą prieigą.
Konkurentams į naudą žinoti kas ko turi neturi, tai leidžia lentynose
turėti paklausias prekes, diversifikuotis (teikti kitokią produkciją), apskritai stebėti kokia situacija pas varžovus. Aišku, statistika jiems neprieinama, ją mato tik www turėtojai. Faktas, kad verslaujama tik soctinkle, rodo, kad firmai neužtenka grašių, kompetensijos ar dar ko - įprastam www.
Manau, kad tam tikrą informacija teikiama ir tiekėjų, kai ruošiamasi platinti jų produkciją (Jūs - fiz. asmuo). Bent jau bučiau suinteresuotas jų vietoje. Ir apskritai, kažkas turi koordinuoti tų samdomų asmenų veiklą. Pasakytų, kas gerai, kas ne. Gal ir įrankių parūpintų, jei žinotų, kad
jais sugebėtų tinkamai naudotis.
Dabar parduotuvinė rašliavos dalis. Kadangi dar klausimas kas labiau apsimoka, ir kur Jūs labiau įgytumėt vertingų žinių, išbandytumėt įgūdžius. Šiaip, neoficialiai girdėjau, jog kai kurios merginos savo patirtį įvardina kaip teigiamą. Spėju, kad
su paklaida (kadangi ne tik vyr. lytis stereotipiškai meluoja dažniau), tas darbas firminėje parduotuvėje gali būti Ok. Suprast, bent jau keleriems metams. Augimo perspektyvos? Apie tokias negirdėta, nors teoriškai gali būti pasiūlyta už priedus tvarkyti, tarkim, dalį apskaitos, jei nepasiūlyta iš
anksto, kadangi mažos kontoros ir taupantys grandai graikščiai spjauna į tai, jog darbo pasidalijimas sugalvotas ne šiaip sau. Kita vertus, kai klientų visai nedaug... kodėl nepavalius gimtąjį ofisą ar neparinkodariavus internete, iš reikalo prekių aprašymus ir duomenis peržiūrėti, kai Jūsų firmos
mokama ir už netą, ir už elektrą... :} Spręsti Jūms. Tikiuosi, buvo naudinga.
|