Tema sukurta: 2007.09.19 20:05
2007.09.19 20:05 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


nightybuterrfly
nightybuterrfly
Pradedantysis
koks maistas tinka sportuojant? as walgau darzoves ir vaisius mesos nelabai danzai nes nelabai mesgtu...taciau lb silpna po to kai paspotuoju gal patartumet koki maista warot geriau uz darzoves ir vaisius (tik ne emsa) nes nemegstu
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.09.19 20:35 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


emexas
emexas
Patyręs
parasyk man i skype, pakonsultuosiu. nikas - paulius50992
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.09.19 22:01 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Pyteris
Pyteris
Patyręs
Matau kuri temas viena po kitos... Turbut tikiesi tapt ten kur balsuojama, kad daugiausia temu sukurei? Tai kvaila... 3 naujausios temos ir visos tavo... Pirma reikia issiaiskint viena problema, o nes visas is kart...
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.09.20 00:14 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


barmene
barmene
Meistras
ir beje, a1lex, bent jau pasistenk tiek daug rasybos klaidu nedaryti. suprantu, kad viena kita per ziopluma kiekvienas galime ivelti, taciau, kai isvis nepasiziuri ka sumaigai, tai jau nelabai aisku tampa skaitant. o apie skyryba as geriau patylesiu
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.09.20 18:58 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


SideSam
SideSam
Meistras
Jei nevalgai mesos, is kur tu tada gelezies gauni? Valgai daug buroku ir granatu? - Abejoju... Zinoma, kad jei nera gelezies organizme, nesigamina eritrocitai, kurie pernesa deguoni, ir po kruvio buna silpna. Sito moko mokykloje. Dabar taip, nuejni pas dietologa, greiciausia padarys kraujo tyrima, ir pasakys, ka tau rejkia valgyti.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2007.12.22 19:33 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


sinthetic
sinthetic
Naujokas
galima apsieit ir be mesos, nors man asmeniskai mesa 1oj vietoj. Zn viena treneri, kuris vegetaras, nevalgo tik mesos, taciau visas reikiamas maisto medziagas gauna is kitu produktu pvz, kaip soja, kiausinio baltymai ir t.t. O mesos nevalgyt as manau yra kvaila, gal tau neskaniai ja ruosia? nueik i kinieciu restorana ir paragaut traskios vistienos su ryziais
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.01.08 10:33 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


yakalaka
yakalaka
Pažengęs
barmene rašė:

ir beje, a1lex, bent jau pasistenk tiek daug rasybos klaidu nedaryti. suprantu, kad viena kita per ziopluma kiekvienas galime ivelti, taciau, kai isvis nepasiziuri ka sumaigai, tai jau nelabai aisku tampa skaitant. o apie skyryba as geriau patylesiu


Pati mažiausiai 8 klaidas padarei.
Manau reik valgyt ir mėsos, ir daržovių, ir saldumynų, bet su saiku.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.01.08 10:40 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


fluoksetinas
fluoksetinas
Meistras
jei tas sportas su sunkumais, tai reik daug baltymu. O siaip zek energijos sanaudas, aktyviai sportuojant jau reiktu min 3500kcal
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.01.08 18:25 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


antares
antares
Didmeistris
baltymai
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.01.09 23:09 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


bigbug
bigbug
Patyręs
Priklauso nuo to kaip ir ką sportuoji. Su baltymais nederėtų persistengt jeigu jie nėra iš produktų, o iš papildų. O šiaio aišku varškė yra super. Labai gerai košės įvairios rytais, vaisiai. Balta mėsa + daržovės ir stengtis nederint kartu su bulvėm, nes tokiu atveju organizme kaupiasi nereikalingos medžiagos. Labai naudingos yra aminorūgštys raumenims. Jeigu intensyviau sportuoti galima panaudot dviejų rūšių gėrimus, t.y. per treniruotę angliavandenius, po treniruotės atstatomuosius gėrimus. Priš treniruotę jokiu būdu nevalgyti visokių mėsų ir kitokių sunkiai virškinamų produktų, tik angliavandenius.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.01.10 09:30 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


mylimukė
mylimukė
Didmeistris
Man sakė, kad ryte reikia valgyt angliavandenius, kad turėt energijos sportuot (košes, vaisius ir pan.), o vakare baltymus, nes angliavandeniai kaupiasi blogu pavidalu (varškė, pieno produktai, daržovės, kiaušiniai, žuvis, vištiena, makaronai).
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.05.16 23:02 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


keliautoja36
keliautoja36
Naujokas
Pradėjau sportuoti ir susiderinau mitybą, tai pradėjau naudoti šį sezamo aliejų salotoms ir kitam maistui, tai būtų įdomu sužinoti ką apie jį galvojate?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
© 2006 – 2018 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai