Tema sukurta: 2015.11.21 13:43
2015.11.21 13:43 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Karlmajus
Karlmajus
Pradedantysis
Lapkričio 22, žaidime įvyks svarbus atnaujinimas!
Prenumeratoje atsiras naujas žaidimas - "Akmeninio drakono laukas". Prisijungti prie žaidimo galima tik po viena. Žaidimo pradžiai būtina 10 žaidėjų. Grupės bus renkamos pagal atrankos taisykles panašias į atranka Arenai. Žaidimas yra padalintas į lygių grupes su reikalavimu minimaliems aprangos taškams:
- 25-34. 2241
- 35-44. 3331
- 45-54. 4363
- 55-64. 5520
- 65-74. 6615
- 75-84. 7705
- 85-100. 9133
Žaidimas yra padalintas į 3 etapus. Pirmasis etapas - pasiruošimas. Jis trunka 30 sekundžių. Per šį laikotarpį, žaidėjai yra nepažeidžiami ir paskirstomi į komandas po 5 žaidėjus. Komandos yra suskirstytos pagal spalvą - raudona ir mėlyna - ir kiekviena prasideda žaidimą priešingose lokacijos vietose, taip vadinamose bazėse. Šiame etape, vartai, atskiriantys bazes nuo kito žemėlapio, yra nepraeinami. Be to, kiekvienos komandos bazėse yra Drakono širdis - statinys kurį būtina apginti. Žaidimo tikslas - sunaikinti priešo komandos Drakono širdį.
Nuo antrojo etapo pradžios bazių vartai tampa praeinami atitinkamos komandos žaidėjams ir lieka nepraeinami priešų komandos žaidėjams. Bazes skiria ilgas kelias atitvertas eilėmis įtvirtinimų priklausančių kiekvienai komandai. Šie įtvirtinimai gali būti patobulintiuž akmeninius žvynus iškrentančius iš monstrų. Įtvirtinimai yra kelių rūsšių - vartai, sienos ir bokštai dviejų tipų: atakuojantys fizine žala į vieną pasirinktą taikinį ir atakuojantys magiška žala į pasirinktą plotą.
Po 30 sekundžių nuo antrojo etapo pradžios prie bazių šalia Drakono Širdies pradeda atsirasti po 3 grupes monstrų. Kiekvienoje grupėje yra po 3 monstrus atakuojančius artimoje distancijoje, 3 - tolimoje ir 1 monstras gydytojas, atstatantis savo grupės monstrų sveikatą. Vėliau 3 grupės monstrų pasirodys šioje vietoje kas 30 sekundžių iki žaidimo pabaigos. Po atsiradimo jie pradeda judėti link priešo Drakono širdies, pakeliui puldami priešininkų komandos įtvirtinimus ir personažus. Po to kai priešininkų Drakono širdis gauna žalos atakuojančios komandos bazėje kartu su monstrais pradeda atsirasti katapultos, po vieną kiekvieną kartą., ir jos juda monstrų maršrutu.
Taip pat tarp bazių yra neutralios stovyklos, pažymėtos žemėlapyje. Po 2 min. 30 sek. nuo 2 etapo pradžios galimas tų stovyklų užgrobimas. Stovyklas saugo neutralūs monstrai. Po jų nužudymo užgrobimas vykdomas vieno komandos nario įėjimu į specialią zoną stovyklos teritorijoje. Užgrobimas trunka 10 sekundžių. kurių metu komandos personažų ekranuose pasirodo speciali proceso eigos juosta. Užgrobimo procesas gali būti nutrauktas, jei tą pačią zoną įeis priešininkų komandos personažas. Po to šis procesas turės prasidėti iš naujo. Po užgrobimo ten atsiras grupė monstrų draugiškų stovyklą užgrobusiai komandai, kurie pradės atakuoti priešininkų Drakono širdį. Šiems monstrams žuvus iš naujo jie nebeatsiranda. Dar po 2 minučių 30 sekundžių, t.y. po 5 minučių nuo 2 fazės pradžios, stovyklos atsijungia ir jų negalima užgrobti sekančias 2 minutes 3 sek. ir taip iki žaidimo pabaigos.
Po 10 minučių nuo 2 fazės pradžios tampa aktyvus altorius. Jo aktyvavimui būtina užgrobti dar dvi zonas pažymėtas žemėlapyje lygiai taip kaip ir stovyklos užgrobimas. Jei viena komanda užėmė šias dvi zonas, vienas iš vpersonažų gali aktyvuoti altorių. Aktyvinimas trunka 5 sekundes, po kurių personažas tampa bosu, turinčiu labai didelius statistinius parametrus, nesutampančius su personažo parametrais. Bosas išnyksta tik po mirties, o personažas juo buvęs prisikelia įprastiniu būdu. Po 10 minučių nuo aktyvavimo altorius išjungia. Ciklas kartojasi tol kol baigiasi žaidimas.
Jei žaidimas nepasibaigė per 25 minutes, tai visų monstrų, personažų ir gyvūnųi žala padidėja 500%.
Jei žaidimas nepasibaigė per 28 minutes, tai visų monstrų, personažų ir gyvūnųi žala padidėja 2500%.
Jei žaidimas nepasibaigė per 29 minutes, tai visi monstrai, personažai ir gyvūnai gauna maksimalų greitį.
Personažų, gyvūnų ir monstrų žala yra perskaičiuojama pagal specialias taisykles.
Bet kuriuo atveju, 2 fazė baigiasi po 30 minučių ir prasideda galutinis etapas - apdovanojimų išdavimas. Laimėjusi ir pralaimėjusi komanda gauna skirtingus apdovanojimus, bet tik tada, kai žaidėjai surenkai 1 mln efektyvumo, skiriamo už padarytą žalą.
Pralaimėjusios komandos žaidėjai su tam tikra tikimybe gali gauti:
- Auksinis 30 vnt.
- Puodelis patirties saugojimui 1 vnt.
- Puodelis gyvūno patirties saugojimui 1 vnt.
- Tobulinimo brangakmenis 3 vnt.
- Violetinis atleto medalionas 1 vnt.
- Herojaus ženklas 20 vnt.
- Butelis su manos eliksyru 1 vnt
- Puodelis sveikatos mikstūros 1 vnt.
- Atsitiktinis violetinis daiktas 1 vnt.

Laimėjusios komandos žaidėjai su tam tikra tikimybe gali gauti:
- Auksinis 80 vnt.
- Tobulinimo brangakmenis 7 vnt.
- Violetinis atleto medalionas 1 vnt.
- Violetinis šanso brangakmenis 5 vnt.
- Koncentratas gyvūnų sveikatos eliksyras 1 vnt.
- Pavasario gyvybės gyvūnėlių maistas 1 vnt.
- Vado ženklas 40 vnt
- Titaniniai įrankiai 1 vnt.
Ateityje prizų sąrašas bus išplėstas nekilnojamojo turto objektais.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
© 2006 – 2024 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai