Tema sukurta: 2016.07.05 14:41
2016.07.05 14:41 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


KristinaAd
KristinaAd
Moderatorius
Jau prasidėjo Legendinis turnyras naujos versijos pasaulyje! Kvieskite senus ir naujus bendražygius, kad taptumėte legendiniais visų laikų RITERIŲ KARŲ karžygiais! Jūsų vardai visam laikui bus įrašyti į legendinių riterių sąrašą!

PRIZAI

Liepos 19 d. 12:00 bus nustatytas geriausiai startavęs riteris! Daugiausiai patirties surinkęs riteris bus apdovanotas 1000 auksinių raundo pabaigoje!

Raundo pabaigoje bus apdovanoti kalvio Dominyko nukaltais natūralaus dydžio kardais:
Geriausias klano vadas
Geriausias žaidėjas pagal patirtį
Geriausias kunigaikštis pagal reputaciją
(Vienas žaidėjas gali laimėti tik vieną prizą, jeigu laimėtojas sutampa, tai apdovanojamas kitas žaidėjas iš eilės).

Geriausio klano nariai gaus po 250 auksinių!

O taip pat vyks loterija, kurios nugalėtoją apdovanosime išmaniąja apyranke!

NAUJOS VERSIJOS YPATYBĖS

1) Naujas tautos pasirinkimo mechanizmas.

Žaidėjas pradeda žaisti su atsitiktine tau. 7 lygyje jis galės pasirinkti kitą tautą NEMOKAMAI, jeigu jam netiks esama.

2) Naujas įgūdis: Žvalgyba

Jeigu išvystysite šį įgūdį iki tam tikro lygio, jūs galėsite gauti informaciją apie priešo pilies ištikimybę ir netgi kunigaikščio dėvimus įrankius.

3) Naujas karys: Ulonas


Raitelis, kuris pakeitė senąjį šnipą. Šio kario šūvio nuotolis yra 2, puikios sveikatos statistikos ir užima tik 2 vienetus populiacijos. Tai puikus karys kariuomenei.

4) Žygių pakeitimai:

- Nėra kelių taikinių žygių!

- Naujas resursų siuntimo tarp pilių mechanizmas. Nuo dabar kariai nešios resursus iš vienos pilies į kitą, naudodami savo talpą.

- Naujas mechanizmas resursų siuntimo be iškrovimo. Nuo dabar kariai siunčiami patruliuoti, galės nešti tiek resursų, kiek gali panešti.

5) Visiškai naujas šnipinėjimo mechanizmas

Dabar reikės mažiau laiko, kad būtų surinkta informacija. Tereikės sumokėti tam tikrą aukso sumą samdiniams ir jie pateiks norimą informaciją. Kiekvienas sienos lygis pridės 3% tikimybę blokuoti priešus, kurie bandys sužinoti informaciją apie pilį. Maksimalus sienos lygis suteiks 60% tikimybę užblokuoti informacijos nutekėjimą iš sienos.

6) Nauja funkcija: Inventorius


Inventorius bus naudojamas kaip saugykla neatsiimtiems apdovanojimams. Pvz., resursai ir kariai iš kunigaikščių misijų galės bus saugomi ir panaudoti vėliau žaidime.

7) Nauja grafika

Visiškai nauja apžvalga ir pastatai.

8) Daugybė funkcijų buvo panaikintos:

- Nėra atostogų;
- Nėra žemėlapio kasyklų;
- Nėra klano karo logų;
- Nėra paskyros restarto;
- Nėra pavadavimo;
- Nėra lojalumo programos;
- Nėra savaitės reitingų (greitai bus pridėti);
- Nėra kasdienių apdovanojimų (greitai bus pridėti);
- Nėra pasiekimų.

9)Pastatų pakeitimai:

4 pastatai buvo pašalinti, tačiau jų funkcijos perkeltos kitiems pastatams ar žaidimo funkcijoms.

1. Bokštas


Šis pastatas panaikintas, tačiau jo funkcijos išliko žaidime. Tu gali paslėpti karius tvirtovėje. Nuo Namų priklauso, kiek galima slėpti karių tvirtovėje. Jeigu Namų talpa yra 5000, tai slėpti galima 1000 populiacijos (20%).

2. Turgus

- Resursus galima persiųsti tarp pilių naudojant savo karių krovinių talpą;
- Galima išsiųsti resursus iš pilies naudojant karių krovinių talpą patruliavime (Karavano žygio nebėra;
- Galima prekiauti resursais su klaniškais naudojant klano turgų esantį klano meniu. Prekiaujamų resursų kiekis priklauso nuo žaidėjo lygio (1000 kiekio už kiekvieną lygį, tai reiškia, kad 17 lygio žaidėjas gali siūlyti 17 000 resursų).

3. Slėptuvė

Dalis sandėlio talpos yra apsaugota nuo priešų. Šis kiekis priklauso nuo sandėlio lygio. Kuo didesnis sandėlio lygis, tuo daugiau resursų bus apsaugota.

4. Gydykla

Šio pastato nebėra, tačiau jo funkcijos taip pat išliko. Į šį meniu galima patekti per kariuomenės eilę. Sužeistų karių gydomas kiekis priklausys nuo Namų. Jeigu namų talpa yra 5000, gydyti bus galima 1500 sužeistųjų (30%).

Kiti pastatų pakeitimai:
Kai kurių pastatų statybų laikas bus šiek tiek pakeistas.
Dirbtuvės turi 20 lygių vietoje 15.
30 lentpjūvės lygio aukso kaina yra 67 845 vietoje 100 000;
Daugybė pastatų turi visiškai naujus reikalavimus, kad jie būtų atrakinti/pastatyti;
Nuo dabar tvirtovė suteiks tik klano taškus. Daugiau jokių kitokių priedų nesuteiks.

10) Kunigaikščių pakeitimai:

Jie gali keliauti į misijas be sustojimų.
Jie nepraras sveikatos taškų.
Jie nesmogs priešams mūšyje.
Jie neturi sugebėjimų ir statistikų.

11) Įvairūs karių statistikų pakeitimai.


1. Šaulio su mažu lanku bazinės gyvybės šiek tiek padidintos nuo 40 iki 50;

2. Trebušeto nauja kaina resursais:

400 aukso, 900 geležies, 1100 medienos, 600 maisto

3.Katapultos nauja kaina resursais:

900 aukso, 700 geležies, 600 medienos, 200 maisto

4. Tarano nauja kaina resursais:

200 aukso, 350 geležies, 450 medienos, 250 maisto

5. Arbaletininkas:

Nauja kaina resursais: 50 Aukso, 30 Geležies, 30 Medienos, 60 Maisto
Naujos kario statistikos:
Puolimas prieš šaulius: 40
Puolimas prieš raitelius: 20
Puolimas prieš karo mašinas: 20
Puolimas prieš pėstininkus: 45
Gyvybės: 45

6. Šaulys su dideliu lanku:

Nauja kaina resursais: 60 Aukso, 40 Geležies, 70 Medienos, 30 Maisto

Naujos kario statistikos:

Puolimas prieš šaulius: 15
Puolimas prieš raitelius: 45
Puolimas prieš karo mašinas: 45
Puolimas prieš pėstininkus: 20

Gyvybės: 40
Nuotolis: 5

Unikalių karių statistikos pokyčiai:

1. Bajoro kaina resursais akivaizdžiai padidinta:

25 000 aukso vietoje 44 000,
25 000 geležies vietoje 44 000,
25 000 medienos vietoje 48 400,
25 000 maisto vietoje 65 535;

Bajorų apmokymų laikas šiek tiek padidintas.

2) Alebardininko bazinės gyvybės sumažintos nuo 300 iki 260;
3) Karvedžio greitis dabar yra 6 vietoje 8;
4) Sargybinio greitis dabar yra 6 vietoje 10;
5) Janičaras:

Naujos kario statistikos:

Puolimas prieš šaulius: 100
Puolimas prieš raitelius: 100
Puolimas prieš karo mašinas: 100
Puolimas prieš pėstininkus: 100

Gyvybės: 300
Nuotolis: 1

6) Kryžiuočių riterio bazinės gyvybės sumažintos nuo 220 iki 160;
7) Huskarlo:

Naujos kario statistikos:

Puolimas prieš šaulius: 100
Puolimas prieš raitelius: 100
Puolimas prieš karo mašinas: 100
Puolimas prieš pėstininkus: 100

Kiekvienas huskarlas prideda 0.8% gynėjo įgūdžiui.

8) Apgulties bokštas

Kiekvienas apgulties bokštas prideda 0.7% apgulties įgūdžiui.

9) Tangra kunigas užima 7 populiacijos vietoje 6.
*Nauji krovinių dydžiai daugeliui karių;


12) Įvairūs tautų pakeitimai.

Bulgarai turi šiuos priedus:

25% Padidina Aukso Išgavimą;
25% Greitesnis Pėstininkų Apmokymas;
25% Pigesnis Šaulių Apmokymas;
50% Pigesnis Visų karių patobulinimas;
50% Daugiau ištikimybės sumažina bajoras (negali viršyti maks.);
25% Pigesnis Bajorų ir unikalių karių Apmokymas;
Unikalus karys (Tangra kunigas) gali padidinti gydytojo įgūdį iki 20%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 24%. Kiekvienas Tangra kunigas prideda 0.2% priedą gydytojo įgūdžiui.

Lenkai turi šiuos priedus:

25% Padidina Medienos Išgavimą;
25% Pigesnis Raitelių Apmokymas;
50% Pigesnis Visų karių patobulinimas;
Pavagia 50% saugomų resursų iš priešų sandėlių po sėkmingo puolimo;
100% Daugiau klano taškų iš tvirtovės;
100% Padidina karių krovinį;
Unikalus karys (Alebardininkas) gali padidinti Kario įgūdį iki 50%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 60%. Kiekvienas Alebardininkas prideda 0.2% priedą kario įgūdžiui.

Germanai turi šiuos priedus:

25% Padidina Geležies Išgavimą;
25% Greitesnis Pėstininkų Apmokymas;
100% Daugiau ištikimybės regeneruoja orderis;
25% Padidina Visų karių daromą žalą sienai;
25% Pigesnis Bajorų ir unikalių karių Apmokymas;
100% Padidina karių krovinį;
Unikalus karys (Kryžiuočių riteris) gali padidinti Kario įgūdį iki 50%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 60%. Kiekvienas kryžiuočių riteris prideda 0.2% priedą kario įgūdžiui.

Lenkai turi šiuos priedus:

25% Padidina Geležies Išgavimą;
25% Greitesnis Raitelių Apmokymas;
100% Daugiau apsaugotos populiacijos tvirtovėje;
100% Daugiau apsaugotų resursų sandėliuose;
20% Padidina Namų talpą (negali viršyti maks.);
100% Stipresnė siena (Gyvybės ir puolimas);
Unikalus karys (Huskarlas) gali padidinti Gynėjo įgūdį iki 50%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 60%. Kiekvienas Huskarlas prideda 0.8% priedą gynėjo įgūdžiui.

Bizantiečiai turi šiuos priedus:

25% Padidina Medienos Išgavimą;
25% Greitesnis Šaulių Apmokymas;
100% Daugiau apsaugotos populiacijos tvirtovėje;
100% Daugiau apsaugotų resursų sandėliuose;
25% Greitesnis Visų karių patobulinimas;
20% Padidina Namų talpą (negali viršyti maks.);
Unikalus karys (Vienuolis) gali padidinti inteligento įgūdį mūšyje iki 40%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 50%. Kiekvienas vienuolis prideda 0.2% priedą iki inteligento įgūdžiui.

Britai turi šiuos priedus:

25% Padidina Aukso Išgavimą;
25% Pigesnis Karo mašinų Apmokymas;
100% Daugiau apsaugotų resursų sandėliuose;
25% Greitesnis Visų karių patobulinimas;
100% Stipresnė siena (Gyvybės ir puolimas);
20% Padidina Namų talpą (negali viršyti maks.);
Unikalus karys (būgnininkas) gali padidinti karvedžio įgūdį iki 50%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 55%. Kiekvienas būgnininkas prideda 0.5% priedą karvedžio įgūdžiui.

Arabai turi šiuos priedus:

25% Padidina Maisto Išgavimą;
25% Pigesnis Pėstininkų Apmokymas;
25% Padidina Sandėlių talpą;
100% Daugiau ištikimybės regeneruoja orderis;
100% Stipresnė siena (Gyvybės ir puolimas);
100% Padidina karių krovinį;
Unikalus karys (Janičaras) gali padidinti sėkmės įgūdį iki 20%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 22%. Kiekvienas janičaras prideda 0.3% priedą sėkmės įgūdžiui

Lietuviai turi šiuos priedus:

25% Padidina Maisto Išgavimą;
25% Greitesnis Raitelių Apmokymas;
100% Daugiau apsaugotos populiacijos tvirtovėje;
100% Daugiau ištikimybės regeneruoja orderis;
Pavagia 50% saugomų resursų iš priešų sandėlių po sėkmingo puolimo;
50% Greitesnis Bajorų ir unikalių karių Apmokymas;

Unikalus karys (Karvedys) gali padidinti raitelio įgūdį iki 70%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 80%. Kiekvienas karvedys prideda 0.5% priedą raitelio įgūdžiui.

Rusai turi šiuos priedus:

25% Padidina Medienos Išgavimą;
25% Greitesnis Šaulių Apmokymas;
25% Pigesnis Karo mašinų Apmokymas;
25% Padidina Sandėlių talpą;
50% Pigesnis Visų karių patobulinimas;
25% Padidina Visų karių daromą žalą sienai;
Unikalus karys (Apgulties bokštas) gali padidinti apgulties įgūdį iki 50%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 60%. Kiekvienas apgulties bokštas prideda 0.7% priedą apgulties įgūdžiui.

Iberai turi šiuos priedus:

25% Padidina Maisto Išgavimą;
25% Pigesnis Raitelių Apmokymas;
25% Greitesnis Karo mašinų Apmokymas;
25% Padidina Sandėlių talpą;
100% Daugiau klano taškų iš tvirtovės;
50% Daugiau ištikimybės sumažina bajoras (negali viršyti maks.);
Unikalus karys (Falkata šaulys) gali atgaivinti iki 700 priešo populiacijos per raundą. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo atgaivinama priešo populiacija padidinama iki 900. Kiekvienas Falkata šaulys atgaivina 10 priešo populiacijos.

Mongolai turi šiuos priedus:

25% Padidina Aukso Išgavimą;
25% Pigesnis Pėstininkų Apmokymas;
25% Greitesnis Visų karių patobulinimas;
Pavagia 50% saugomų resursų iš priešų sandėlių po sėkmingo puolimo;
100% Daugiau klano taškų iš tvirtovės;
50% Greitesnis Bajorų ir unikalių karių Apmokymas;
Unikalus karys (Sargybinis) gali padidinti žvalgo įgūdį iki 200%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 250%. Kiekvienas Sargybinis prideda 1% priedą žvalgo įgūdžiui.

Persai turi šiuos priedus:

25% Padidina Geležies Išgavimą;
25% Pigesnis Šaulių Apmokymas;
25% Greitesnis Karo mašinų Apmokymas;
100% Daugiau ištikimybės regeneruoja orderis;
25% Padidina Visų karių daromą žalą sienai;
50% Daugiau ištikimybės sumažina bajoras (negali viršyti maks.);
Unikalus karys (Kamangiras) gali padidinti šaulio įgūdį iki 70%. Kai unikalus karys yra patobulinamas iki veterano patobulinimo įgūdžio maksimumas padidinamas iki 80%. Kiekvienas Kamangiras prideda 1% priedą šaulio įgūdžiui.


13) Mokamos savybės:

1.VIP pakete pridėtos tokie priedai:

Kiekvienas žygis gali būti pagreitintas 20 % greičiau nemokamai.
Naujas Arenos bandymas bus leidžiamas po 2 val. (3 val. ne VIP žaidėjams)
Patikrinimas, ar kiti žaidėjai prisijungę ir kada jie buvo prisijungę paskutinį kartą.
Įspėjimas kiekviename puslapyje, kai žaidėjas yra puolamas.
Meniu „Žaidėjo apžvalga" bus matoma smulki informacija apie visas savas pilis.
VIP paieškos meniu, kuriame lengvai bus galima rasti aukas pagal koordinates ir patirtį.
Galima atlikti iki 5 ritualų per dieną (3 ne VIP nariams).
Galimi 2 patobulinimai kalvės eilėje (1 ne VIP nariams).
Galimi 5 kariuomenės apmokymai (2 ne VIP nariams)
Galimos 2 statybos statybų eilėje (1 ne VIP nariams)

2. Nėra greičio paskatinimo kaip atskiros mokamos funkcijos. Nuo dabar kiekvienas VIP narys galės pagreitinti kiekvieną žygį iki 20% nemokamai.
3. Visų karių (išskyrus ypatingus karius) puolimas ir gynyba galės būti patobulinta iki Veterano lygio. Veterano patobulinimui apmokėtam resursais reikės mažiau laiko, kad jis būtų užbaigtas.
4. Nebėra atskirų resursų paskatinimo. Žaidime liko tik visų resursų paskatinimas.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.07.12 15:49 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


KristinaAd
KristinaAd
Moderatorius
Nuomones apie turnyrą prašome rašyti kitoje temoje, ši tema skirta tik informacijai.
Dėkojame už supratingumą!
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
© 2006 – 2024 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai