Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
kristinkaa93,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Gamtos mokslas, kuriantis zmogaus elgesio prognozavimo ir valdymo procesus,
Pilnutinis mechanines energijos palaipsnis mazejimas sistemoje, jai virstant kitu rusiu (nemechanine) energija,
Giesme, slovinanti didvyri arba sportiniu varzybu nugaletoja,
Netesybos, kurias moka laivo savininkui frachtuotojas arba kroviniu gaveja uz laivo stovejima uoste ilgiau negu numatyta sutartyje,
Dauba tarp Lukjanovkos ir Syreco gyvenvieciu (dabar Kijevo miesto teritorijoje), kur 1941 m. rudeni vokieciai susaude apie 70 tukst. zmoniu, o paskui irenge mirties stovykla,
Aušros g., Užupių k., Alytaus r. sav.,
Beržų g., Užupių k., Alytaus r. sav.,
Gandrų g., Užupių k., Alytaus r. sav.,
Liepų g., Užupių k., Alytaus r. sav.,
Miškininkų g., Užupių k., Alytaus r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Marketingas (Rinkodara) - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir
įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Lietuviškai labiau vartotinas terminas - Rinkodara. Pagrindinės marketingo priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|