Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
aratiku,
nemexia,
dvykunu,
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
vip atsisakymas,
nematomas dramblys,
roblox,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Tiksli originalo (rankrascio, dokumento) kopija (spausdinta, perpiesta arba fotografuota) ,
Tiksli veikalo, knygos ar kalbos istrauka,
Tiksliai nustatytas prekiu ikainis,
Tikslinga zmoniu veikla, keicianti gamtos objektus ir pritaikanti juos savo poreikiams,
Tikslingas zmogaus ugdymas, jo rengimas visuomenes gyvenimui,
Aikštės g., Šimonių mstl., Kupiškio r. sav.,
Balos g., Šimonių mstl., Kupiškio r. sav.,
Daržų g., Šimonių mstl., Kupiškio r. sav.,
Girelės g., Šimonių mstl., Kupiškio r. sav.,
Girios g., Šimonių mstl., Kupiškio r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Marketingas (Rinkodara) - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir
įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Lietuviškai labiau vartotinas terminas - Rinkodara. Pagrindinės marketingo priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|