Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
kolekcijos,
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Lietuviu poetas, eilerasciu rinkinio "Kukucio balades" autorius,
Lietuviu poetas, eilerasciu rinkinio "Pavasario balsai", poemu "Jaunoji Lietuva", "Raseiniu Magde", "Musu vargai", dramu "Kestucio mirtis", "Vytautas pas kryziuocius", "Didysis Vytautas - Karalius" autorius,
Lietuviu poetas, eilerasciu rinkiniu "Baltosios dienos", "Amzinas zydas", "Krintancios zvaigzdes", "Zenklai ir stebuklai", "Saukiu as tauta", "Per pasauli keliauja zmogus", "Tarp zemes ir dangaus" autorius,
Lietuviu poetas, eilerasciu rinkiniu "Per pasauli keliauja zmogus", "Didzioji kryzkele" autorius,
Lietuviu poetas, eilerasciu rinkiniu "Raudoni sermuksniai", "Vejas rugiuos", "Varpo kelimas", "Po tylinciom zvaigzdem", "Lapkricio medis", "Tamsus buvo ziedai", "Trecias brolis", "Tamsos varpai, sviesos varpai" autorius,
Parko g., Kuigalių k., Jonavos r. sav.,
Pergalės g., Kuigalių k., Jonavos r. sav.,
Sodų g., Kuigalių k., Jonavos r. sav.,
Šermukšnių g., Kuigalių k., Jonavos r. sav.,
Žeimių g., Kuigalių k., Jonavos r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Marketingas (Rinkodara) - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir
įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Lietuviškai labiau vartotinas terminas - Rinkodara. Pagrindinės marketingo priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|