Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
dvykunu,
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
vip atsisakymas,
nematomas dramblys,
roblox,
vulkaniniai,
okeanija,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Apvaliosios skulpuros kurinys, vaizduojantis stacio zmogaus, gyvuno ar fantastines butybes figura,
Nedidelis dailes kurinys, dailes studija,
Skaidrus rudi dazai, gaminami is moliusku,
Skulptoriaus irankis, lipdomai formai modeliuoti,
Sviesos atspindys ant blizgaus pavirsiaus,
Miško g., Šnaukštų k., Klaipėdos r. sav.,
Pienių g., Šnaukštų k., Klaipėdos r. sav.,
Pietų g., Šnaukštų k., Klaipėdos r. sav.,
Pušyno g., Šnaukštų k., Klaipėdos r. sav.,
Rožių g., Šnaukštų k., Klaipėdos r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Marketingas (Rinkodara) - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir
įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Lietuviškai labiau vartotinas terminas - Rinkodara. Pagrindinės marketingo priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|