Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nepavyksta prisijungt,
kolekcijos,
keliautojo kolekcija,
fuck off,
gyvenk ir leisk,
nanoferma telefone,
šiaurės pašvaistė,
marius ivaškevčius,
išvarymas,
kamuoliai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Indziu virsutinis drabuzis, 5-9 metru ilgio, 1 metro plocio audeklo gabalas,
Inertines dujos, naudojamos reklaminese iskabose,
Infekcines ligas sukelianciu organizmu, esanciu aplinkoje, naikinimas,
Infekcines ligos paplitimas keliose salyse ar net zemynuose,
Infekcinis susirgimas, kuri sukelia ZIV,
Mažasis skg., Grigiškių m., Vilniaus m. sav.,
Miško g., Grigiškių m., Vilniaus m. sav.,
Mokyklos g., Grigiškių m., Vilniaus m. sav.,
Naujoji g., Grigiškių m., Vilniaus m. sav.,
Nepriklausomybės g., Grigiškių m., Vilniaus m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Marketingas (Rinkodara) - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir
įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Lietuviškai labiau vartotinas terminas - Rinkodara. Pagrindinės marketingo priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|