Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
akmenys interjerui,
kolekcijos,
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Musulmonams privaloma Muftijaus nutartis kuriuo nors konkreciu teises arba religijos klausimu, i kuri nerandama atsakymo bendruose islamo teises nuostatuose,
Tiriamieji ir praktiniai darbai po vandeniu,
D. Britanijoje 1946 m. ikurta tarptautine nepolitine draugija, kuriai priklauso asmenys, turintys iq (nustatyta testais), didesni nei 98% zmoniu,
XX A. II puses modernistines dailes kryptis. Masines gamybos buitiniai daiktai traktuojami kaip menines kurybos objektai,
Vienas zymiausiu pasaulio lengvaatleciu, laimejes 9 olimpinius aukso medalius (Los Andzelo, Seulo, Barselonos ir Atlantos vasaros olimpinese zaidynese) begimo bei suolio i toli rungtyse [orig.],
Stirnų g., Radviliškio m., Radviliškio r. sav.,
Strazdelio g., Radviliškio m., Radviliškio r. sav.,
Strazdų g., Radviliškio m., Radviliškio r. sav.,
Stumbrų g., Radviliškio m., Radviliškio r. sav.,
Svajonių g., Radviliškio m., Radviliškio r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Marketingas (Rinkodara) - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir
įmonės bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Lietuviškai labiau vartotinas terminas - Rinkodara. Pagrindinės marketingo priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|