Tema sukurta: 2016.10.01 23:07
2016.10.01 23:07 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
Mes nesame tokie naivūs, kad manytumėme, kad yra įmanoma sukurti tobulą erą. Bet tai nieko neatlaisvina nuo įsipareigojimo kovoti prieš pastebėtus trūkumus, įveikti silpnybes ir siekti idealo. Žiauri realybė pati sukurs daug apribojimų. Tačiau dėl šitos priežasties žmogus turi stengtis dirbti aukščiausiajam tikslui ir nesekmės negali jo sutrikdyti, taip, kaip nėra išsižadama teisingumo sistemos, jei į ją kartais įlenda klaidos, ar neatsisakoma vaistų dėl to, kad vis tiek visada egzistuos ligų. Mes, nacionalsocialistai, žinome, kad su šia koncepcija mes stovime kaip revoliucionieriai ir esame tokiais vadinami. Bet mūsų mintys ir veiksmai jokiu būdu negali būti nulemiami mūsų laikų pritarimo, ar nepritarimo, bet pririšančio įsipareigojimo tiesai, kurią mes suvokiame.
Turime jauną stiprų lyderį merginų numilėtinį ir kovotoja už baltąja rasę aštraus proto kilnu žmogų .
Nacionalsocializmas, apeliuodamas į Tautą, kaip į visumą, kaip į bendruomenę, moraline prasme nustelbia kapitalistinį bei marksistinį mastymą savo pranašumu. Jis stovi sąmoningosios Tautos dalies priešakyje už tautinę bendruomenę prieš atomizuotos visuomenės degeneraciją. Už tautinę kultūrą prieš degeneruotą antikultūrą. Už nacionalinę spaudą prieš literatūrinę prostituciją. Už moralę ir nacionalizmą prieš ateistinį materializmą. Už idealizmą ir herojiškąjį Idealą prieš ištvirkimą ir bailumą. Nacionalsocializmas atmeta materializmą ir iškelia idealizmą, kuris, savo aukščiausiose ir tikriausiose formose, yra neatsiejamas nuo jau minėto tikrojo socializmo principo. Juk didžiausias ir kilniausias idealizmas, kaip rašė Adolfas Hitleris, yra savo asmeninio egoizmo, savo gyvybės paaukojimas tautinės-rasinės bendruomenės vardan.

Pagal gamtos dėsnius, nacionalsocializmas atmeta žalingą negatyvaus individinio egoizmo koncepciją, kurią Tautai primeta kapitalizmas, ją pakeisdamas iš tiesų altruistine koncepcija. Meilė savo tautiečiams, savo Tautai, Nacijai ir Rasei ir iš to plaukianti meilė sau, kaip to daliai, yra altruizmas. Tai yra sveika meilė sau ir savo bendruomenei, kaip Visatos Dievo kūrinio daliai. Iš aukščiausio ir kilniausio altruizmo kyla ir pozityvus egoizmas, kuris visiškai skiriasi nuo negatyviojo. Nacionalsocializmas atmeta ir pasmerkia vidinių Tautos konfliktų idėjas, ekonominių vaidų idėjas. Derėtų pažymėti svarbią vertybių hierarchiją, kurią, mano įsitikinimu, dera suprasti tam, kas nori suprasti nacionalsocializmą.

Individas tautinėje bendruomenėje yra tautinės bendruomenės - Tautos - narys. Esant reikalui, pagal idealistinę altruizmo koncepciją, jis turi vadovautis jau minėtuoju tikrojo socializmo principu ir duoti pirmą vietą kolektyviniams interesams. Taipogi tas, kuris gali paaukoti savo paties individualią gyvybę, savo gyvenimą, savo egoizmą už aukštesnį už save vertybinį subjektą, yra tautietis, savo Tautos ir rasės narys aukščiausia galima to prasme. Savo tautų didvyriai yra tokie žmonės. Tad tautinė bendruomenė stovi aukščiau už individą: savaime jis yra niekas, o tautinės bendruomenės rėmuose, kaip tautieties, jis yra viskas.

Tačiau už Tautą aukščiau, pagal šią vertybinių subjektų hierarchiją, stovi Nacija. Nacija, kaip reali fizinė ir dvasinė sąvoka ir kaip subjektas - tai visos kokios nors tautos praeities, dabarties ir ateities kartos. Tačiau be dvasinio-moralinio-ideologinio pamato - ji sunyksta. Tauta - esamu metu gyvenanti karta, turi būti pasirengusi aukotis už savo Nacijos garbę - už protėvių kapus - ir jos ateitį - naująsias ir ateinančias kartas.

Kartu su tuo, kaip vertybinis subjektas, čia figuruoja ir Rasė. Žmogus priklauso konkrečiai rasei ir tai nei kiek ne mažiau svarbu, negu tai, kad jis priklauso savo Nacijai, kuri yra Rasės dalis. Sąmoningai žinodamas savo tapatumą, kaip šių aukštesnių vertybinių subjektų dalis, individas tampa žmonijos nariu kilniausia ir didingiausia to prasme. Tačiau čia, priešingai negu egalitarinėse doktrinose, kaip negatyvioji krikščionybė, liberalizmas ir marksizmas, „žmonija" suvokiama realiai: ne kaip tariamas pasaulio centras, apie kurį viskas suktųsi, o kaip maža milžiniškos Visatos dalis, turinti savo vertę, gyvendama pagal šiuos Visatos dėsnius, kaip ir visos kitos sveikos gyvybės formos. Žmogus gali būti tiek kilniausias, tiek niekingiausias iš mums žinomų gyvūnų, ypač dėl savo aukštesnio intelektinio pajėgumo kitų rūšių atžvilgiu (kaip ir yra žmonijos rasės su nelygiavertėmis kokybinėmis savybėmis). Būtent būdamas kuklus prieš Objektyviąją Valią, prieš naturalius dėsnius, per savo visuomeninį ir moralinį, dvasinį gyvenimą, žmogus gali būti kilniausia mums žinoma žemiška būtybė - kilniausias gyvūnas. O iškeldamas save, savo mintyse ir moralėje, virš šių dėsnių, žmogus tampa menkavertis ir neturintis savo naturalios vietos.

Nacionalsocializmas atmeta, kartu su klasių kovos principu, kapitalistinę idėją „su pinigu daryti pinigus". Žinoma, su tuo yra atmetama ir parazitiškai degeneratyvi „internacionalinio bankaninkavimo" sistema: atmetama viskas, kas siekia pelnytis be jokios kūrybinės veiklos. Tačiau nacionalsocializmas taip pat atmeta marksistinį siekį nusavinti privatinę nuosavybę: jis suvokia naturalią teisę į materialinį turtą, įgytą per kūrybinę veiklą.

Suprasdamas fizinį arba intelektinį kūrybinį darbą kaip privalomą kiekvienam tautinės bendruomenės nariui, nacionalsocializmas suvokia visų profesinių sluoksnių reikalingumą bendruomenės naudai. Tad nacionalsocialistinė sistema organizuoja Tautos mases pagal profesijas į nacionalines sąjungas, galinčias atstovauti savo socialinių grupių interesams ekonominiame parlamente, kuris griežtai atskiriamas nuo aukščiausiosios Tautos Valstybės valdžios. Nors vartojamas žodis „parlamentas", čia visa sąvoka yra priešinga „demokratinių rinkimų" koncepcijai. Galima sakyti, kad tas „ekonominis parlamentas" panašus į, sakykime,skirtingų profesijų gildijų, kokios būdavo viduramžiais, susirinkimą. Visus profesinius sluoksnius turi vienyti jų Tauta, viena Idėja, viena Valstybė ir vienas vadas. Taip šie skirtingi sluoksniai galėtų pareikšti savo atskirus interesus ne prieš Tautą ir Valstybę, o šių už šias grupes ir jas sudarančius individus aukštesnių subjektų rėmuose jų naudai. Nacionalsocializmas panaikina kapitalo konfliktą su darbu ir išvaduoja Naciją iš kapitalizmo užmesto palūkaninės vergijos jungo.

Tikroji nacionalsocialistinės santvarkos valdžia - tai idėjinis ir dvasinis elitas, ne per rinkiminius ar paveldimumo principus, o per savo konkrečius darbus ir įrodytą vertę.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.01 23:23 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


arnie
arnie
Meistras
Gerrmantas rašė:


Jusu foto ?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.01 23:25 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
arnie rašė:

Gerrmantas rašė:




Jusu foto ?


mūsų lyderio
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.01 23:25 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
Nekalbėsiu apie tuos kurie vien tik gimė baltais. Arijo sąvoka reiškia kilnumą ir taip yra tikriausia šio žodžio prasme. Pacituosiu A.HITLERIO žodžius "Arijas yra didžiausias ne savo protiniais sugebėjimais, kaip tokiais,
bet savo valingumo atiduoti visus savo gebėjimus bendruomenei
apimtimi. Jame savęs išsaugojimo instinktas pasiekę savo kilniausiją
formą, nes jis savanoriškai (valingai) subordinuoja savo ego didesnės
visumos gyvenimui ir, jei valanda reikalauja, net ją paaukoja. "Butent dėl to baltosios rasės pasiekimai apskritai visose srityse yra patys didžiausi .Tačiau mūsu civilizacija suėdė žydiška bacila kuriai esame iki šioliai neatsparūs.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.01 23:53 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
/www.youtube.com/watch?v=jKi3ESkAfqQNuostabi daina apie patriotizmą ir meilę savo šaliai kuri ikvepia kilniems darbams,,Kai visi tampa išdavikais''-Waffen SS daina (LTU titrai)https://www.youtube.com/watch?v=jKi3ESkAfqQ
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.02 00:03 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


arnie
arnie
Meistras
Gerrmantas rašė:
Gerrmantas rašė:

mūsų lyderio

Koks juo vardas ir pavarde ? Ar trumpa juo biografija .
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.02 07:02 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
Mamertas Brezinskas su juo galima susiekti Facebook
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005988167061
https://www.musugretos.lt/
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.03 20:01 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
Nacionalsocialistinė medžiaga labai daug įdomių mokslinių straipsnių ir įžvalgų tai yra iš esmės demokratų bei marksistų uždrausta literatūra kuri padės praplėsti žinias
https://patriotizmas.wordpress.com/2016/05/17/lygybe-pats-pavojingiausias-mitas-dr-william-l-pierce/ ir daug kitų nuostabių straipsnių
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.03 23:42 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Vėjuota1
Vėjuota1
Meistras
Na va, pasirodo, kad po visu tuo pakišta partija - Lietuvos liaudies partija. Žinote, nepagavau, kad ir tokia būna, nors šiaip pasiklausau partinių personalijų, ką jos plepsi, bet tokios partijos negirdėjau. Su kuo save tapatinate: dešiniąja, kairiąja, centrinėmis pažiūromis ar visomis iškart?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.04 05:32 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
Mes savęs nei su viena partija nesiejam
Mūsų pasaulėžiūra, vadinama „nacionalsocializmu", yra paremta gamtos dėsniais ir istorijos pamokomis. „Rasė ir Nacija" yra dvi mūsų aukščiausiosios vertybės. „Baltoji jėga" yra mūsų tikslas.
SEPTYNI NACIONAL-SOCIALISTŲ PRINCIPAI

I.

Mes tikime, kad sąžiningas žmogus niekada negali būti laimingas sistemoje kurios esmė peštynės dėl materialinės naudos ir komforto,be kokio nors gilesnio tikslo, kuris laikytinas aukštesniu už indvidą ir už kurį šis yra pasiryžęs paaukoti savo paties egoizmą. Tas tikslas mums yra mūsų rasės kova už bendrą mūsų tautos gerovę.

II.

Mes tikime, kad visuomenė gali sėkmingai funkcionuoti ir,būti laiminga, tik veikdama kaip organizmas; kad visoms jos dalims yra naudinga, kai kiekviena jos dalis atlieka funkciją, kuriai yra geriausiai tinkama, sukuriant vieningą, vieną tikslą turinčia visumą, kuri yra galingesnė už bet kokią atskirą dalį, visumai didinant visų bendradarbiaujančių dalių galią ir taipogi visoms dalims sukordinuojant savo laisvę visumai.

III.

Mes tikime, kad žmogus daro tikrą progresą, kai prie Gamtos prieina kukliai ir priima bei pritaiko amžinuosius jos dėsnius.

IV.

Mes tikime, kad kova yra esminis viso evoliucinio proceso elementas ir paties gyvenimo esmė.

V.

Mes tikime, kad joks žmogus neturi teisės į kito žmogaus darbo vaisius, nebent jis duoda lygiai tiek savo paties produkcijos ar gėrybių,bei paslaugų.

VI.

Mes tikime, kad visuomenei yra naudinga pasirūpinti, kad kiekvienas sąžiningas žmogus turėtu laisvę ir galimybę pasiekti savo didžiausią potencialą, išsaugant savo sveikatą, saugant save nuo nenumatomų ir viską naikinančiu katastrofų, tinkamai ji apmokant iki jo galimybių ribos ir ginant jį nuo ekonominio ir politinio išnaudojimo.

VII.

Mes tikime, kad Adolfas Hitleris buvo neperprantamos Apvaizdos dovana pasauliui, kuris tada buvo ant žydiškojo bolševizmo katastrofos slenksčio ir, kad liepsnojanti šio didvyrio dvasia gali mums suteikti stiprybę ir įkvėpimą pakilti iš persekiojimo ir neapykantos gelmių, pasauliui atnešti naują spindinčio idealizmo, realistiškos taikos, tarptautinės tvarkos ir socialinio teisingumo visiems žmonės sukūrimą.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.04 05:39 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
Nacionalsocializmas reikalauja disciplinos, autoriteto, hierarchijos ir darnos. Liberalūs dekadentiškų jėgų šalininkai gali prikišti, kad neva mes neigiame „laisvę". Aš galiu gana paprastai atsakyti, kad tai priklauso nuo to, kokį apibrėžimą apskritai tam žodžiui taikysi. Mes „laisvės" su pasileidimu ir „darymu ką nori" jokiais būdais netapatiname. Žmogaus laisvė, kilniąja galima sakyti, idealistine, to prasme, yra veikiau dvasinė būsena pačiame žmogaus viduje. Laisvas gali būti politinis kalinys, įkalintas savo priešų - dvasiškai laisvas - o „eilinis žmogelis" šiuomet esančioje plutokratijoje, su savo laisvės iliuzija - dažniausiai tikras vergas. Tačiau mes taip pat pripažįstame ir laisvę daryti tai, kas yra tautinės bendruomenės moralės ir garbės rėmuose. Iš garbingo elgesio ir Tautos bei rasės moralės ir turi kilti įstatymai, valstybinė jurisdikcija. Apskritai, mes liberalizmą ir visą jo doktrinalinę visumą išmetame kaip nuodingas šiukšles, kurios neša ligas ir išsigimimą į tautines bendruomenes. Laisvė, kaip ją propaguoja nacionalsocializmas, yra neatsiejama nuo fundamentalių etinių tiesų, nuo paties žmogaus garbės, garbė suprantant kaip ištikimybę savo Tautai, savo Rasei. Liberalizmo „laisvė" yra dvasinė vergija, vaizduojama kaip laisvė po pasileidimo ir degeneracijos toleravimo fasadu. Žmogus yra iš tiesų laisvas tada, kai jo Tauta yra laisva.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.04 05:57 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
Dydvyrių atminimui nuostabus straipsnis

88 Deivido Leino tiesos

Deividas Leinas (David Lane) - ultradešiniųjų ekstremistas ir votanizmo propaguotojas, be abejonės, yra šiandien pats žinomiausias baltasis politinis kalinys. Jis gimė 1938 metais keturių vaikų šeimoje - turi du brolius ir vieną seserį. Leinas buvo tokių ultradešiniųjų organizacijų kaip „Christian identity", KKK, „Aryan Nations" nariu. 1984 m. birželio 18 dieną Leinas buvo nuteistas 190 metų kalėti. Buvo nuteistas kaltinant jį JAV antibaltųjų radijo programos vedėjo Alano Bergo "žmogaus teisių pažeidimu". Kartu su „ekstremistinės" organizacijos „The Order" nariais buvo kaltinamas šarvuotų banko automobilių apiplėšimu, dviejų žmonių nužudymu, bombų sprogdinimu, militaristinių apmokymo stovyklų įrengimu ir bandymu nuversti Amerikos vyriausybę. Bausmę atlieka griežto režimo kalėjime Florencijoje, Kolorado valstijoje. Yra laikomas su pačiais žiauriausiais Amerikos kriminaliniais nusikaltėliais, nes pats yra tokiu įvardijamas. Jis yra daugiausiai žinomas kaip 14 žodžių frazės „Mes privalome užtikrinti mūsų žmonių egzistenciją ir baltųjų vaikų ateitį" (angl. „We must secure the existense of our people and future for white children") autorius. Ši frazė tapo daugelio ultradešiniųjų šūkiu. Kaip rašė jis pats, tai yra pagrindinė užduotis baltajam žmogui šiandieną. Deividas Leinas jau nemažai laiko praleido federaliniuose kalėjimuose, bet jis ir toliau tęsia kovą už 14 žodžių pergalę ir rašo nemažai straipsnių šiandienos politikos ir religijos temomis. Jo tikrasis ir nenuginčijamas pašaukimas - sustabdyti baltosios rasės genocidą, yra pastebimas visuose jo darbuose. Artimiausia galimybė pagal JAV įstatymus jam išeiti į laisvę yra tik 2035 metais.

P.S.Kaip ir reikėjo tikėtis,jis mirė kalėjime.

88 Deivido Leino tiesos:
1. Bet kuri religija ar mokymas, neigiantys gamtos dėsnius yra melas.
2. Žmogus tiki į Dievą arba Dievus. Gamtos dėsniai ir yra aukštesnės jėgos tikslas, kurio paneigti negalima.
3. Dievas ir religija - tarp jų yra aiški riba, ir religija dažnai prieštarauja Dievui. Gamta ir jos dėsniai yra sukurti aukštesnės jėgos. Religija sukurta mirtingų žmonių, kuriems būdinga klysti. Todėl religija vienu atveju naudinga tautai, o kitu gali daryti jai žalą.
4. Tik tas besimeldžiantis yra nuoširdus, kuris maldoje susilieja su gamta garbindamas amžiną bekraščio makrokosmoso tvarką. Suprask, iš vienos pusės tu tik menka gamtos dalelytė, bet iš kitos pusės - tavyje yra aukščiausia vertybė, visuotinio likimo grandinės dalies vertybė, dalies, be kurios ta grandinė nutrūktų. Taip susijungia išdidumas ir pagarba. Taip mes pasieksim harmoniją su gamta ir tuo pačiu įgysim daugiau jėgų, meilės ir pasitikėjimo.
5. Valstybinės sistemos padlaižiauja religijoms, kurios išpažįsta pomirtinį dangų ir pragarą. Taip žmonės mokomi paklusti šio gyvenimo plėšrūnams.
6. Per visą istoriją žmonės yra mokomi save apgaudinėti, tai buvo naudinga tiems, kas juos valdė ir gaudavo iš to pelną.
7. Religija simbolizuoja eiliškumą ir vientisumą, būdingą tautai ir jos kultūrai. Multirasinė religija griauna rasės ir tautos unikalumo ir savigarbos jausmą, be kurio ji pasmerkta išnykti.
8. Tai, ką žmonės vadina antgamtišku ir nepasiekiamu, yra tai, ko jie negali ar nenori pasiekti.
9. Valstybės biurokratinio aparato didėjimas ir to rezultatas - varžoma laisvė - yra niekas kitas, o tik požymis, rodantis, kad silpsta tautos dvasia.
10. Jeigu tautos dvasia silpsta, valdžia tą tuštumą užpildo padidėdama.
11. Tiesa nereikalauja įmantrių išvedžiojimų. Labiau reikėtų vengti daugiažodžių doktrinų.
12. Tiesa nebijo tyrimo.
13. Nepagrįsta tiesa yra tolygu kritimui į duobę.
14. Atsižvelgiant į gamtos dėsnius, nėra nieko teisingesnio, kaip kova už savo rasės išlikimą.
15. Nėra didesnės motyvuojančios jėgos už jėgą, kuri yra teisinga.
16. Sugebėjimas pažinti tikrąsias vertybes - stiprios tautos požymis. Žlungančioje tautoje kaip taisyklė dvasinės vertybės paaukojamos vardan materialinių.
17. Į dvasinių vertybių pažinimą įeina ir sugebėjimas matyti skirtumą tarp tikėjimo ir realybės.
18. Gamtos dėsniai niekam nesuteikia jokių „teisių" ir „ privilegijų". Elnias užkluptas alkano liūto neturi jokios teisės likti gyvas, bet jis gali tai išsikovoti dvikovoje su plėšrūnu. Taip ir žmogus neturi jokių teisių gyventi laimingai ir laisvėje. Visa tai reikia išsikovoti ir reikia būti vertam to. Laisvės ir laimės vertas turi būti ne tik jis pats, bet ir jo šeima, giminė. Nes tik tokiu būdu galima teisingai įvertinti laisvės ir laimės kainą.
19. Tauta, netikinti savo unikalumu ir vertybėmis, išnyks nuo žemės paviršiaus.
20. Baltoji rasė tūkstančius metų buvo puldinėjama atėjūnų iš Azijos ir Afrikos. Pvz., Atila ir hunai, V amžiuje įsiveržę į Europą, po 800 metų Čingischano mongolai, VIII amžiuje maurai užkariavo Ispaniją, Portugaliją ir dalį pietinės Prancūzijos.
21. Tauta, kuri įsileidžia į savo bendruomenę svetimšalių ir kitos rasės žmonių, yra laikui bėgant pasmerkta išnykti. Taip gali išnykti visa baltoji rasė. Šiuo metu ji kitų rasių atžvilgiu sparčiai nyksta ir greitu laiku šis procesas gali tapti negrįžtamas.
22. Rasės sugebėjimas išgyventi - pagrindinis jos vertinimo kriterijus.
23. Politinės, religinės ir ekonominės sistemos gali būti sugriautos ir vėl iš naujo atkurtos. Išnykus rasei arba tautai, jos atkurti neįmanoma.
24. Rasė, kaip ir tauta, norinti išgyventi, turi turėti savo istorinę teritoriją.
25. Tauta, neturinti savo unikalios kultūros, laikui bėgant išnyksta.
26. Pačios gamtos mums yra įskiepyta antipatija kitoms rasėms. Ji yra būtina norint išsaugoti kiekvienos rasės individualumą ir egzistavimą.
27. Pati neapykanta kitoms rasėms ar metisams nėra konstruktyvi, bet rasės turi saugoti savo unikalumą ir būti ryškiai besiskiriančios. Kiekvienas ir kiekvienos rasės atstovas turi juoda neapykanta nekęsti tų, kurie daro nusikaltimą prieš savo kraują ir genotipą.
28. Multirasinės visuomenės koncepcija pažeidžia gamtos dėsnius.
29. Lygybės idėja yra melas, prieštaraujantis visiems gamtos reiškiniams.
30. Pati gamta mums diktuoja rasės išsaugojimo instinktus.
31. Žmogaus silpnumas, pasireiškiantis racionalizmu ir egoizmu, neturi užgožti sveikų instinktų.
32. Kraujomaiša visais laikais buvo pagrindinė priežastis mums išnykti.
33. Kraujomaiša - savižudybė. Šiuo metu daugelis baltųjų šeimų neturi galimybės išlaikyti daugiau vaikų, nes visuotinai užkelti mokesčiai tam, kad išmaitinti milijonus nedirbančių „juodulių".
34. Seksualinis instinktas yra tobulo gamtos mechanizmo dalis, skirta unikalumui išsaugoti.
35. Homoseksualizmas yra nusikaltimas prieš gamtos dėsnius.
36. Pornografija verčia degraduoti kiekvieną, kuris su ja susijęs. Reikia nubrėžti aiškią ribą tarp erotinio meno ir pornografijos.
37. Kiekvienas sveikas baltasis vyras negali nejausti pasišlykštėjimo ir pykčio, kai mato baltąją moterį su kitos rasės atstovu.
38. Negaluojančioje ar mirštančioje nacijoje, kultūroje ar civilizacijoje tradicines vertybes blogiu paverčia ir tie, kurie prisidenginėja patriotiškumo kauke.
39. Tauta, ignoruojanti praeitį, praranda dabartį ir pražudo ateitį.
40. Didžiausios pagarbos nusipelno tie, kas atidavė savo gyvybę kovoje už laivę ir savo tautos išlikimą.
41. Tauta yra rasės dalis. Ištikimybė savo rasei negali būti varžoma geografinėmis ir nacionalinėmis sienomis. Jeigu žmonės tai supras - nebebus daugiau brolžudiškų karų.
42. Nacionaliniai lyderiai - nacijos tarnautojai ir saugotojai. Jie negalvoja apie asmeninę naudą.
43. Nacionalinis lyderis negali plėsti savo asmeninių privilegijų ir įgaliojimų.
44. Nei viena valdžia negali žmogui duoti neatimdama iš kito. Pagrindinė valdžios funkcija - nacionalinis saugumas ir tarptautiniai santykiai.
45. Nacionaliniam valdyme neturi būti daugybės politinių partijų. Demokratija - pati žalingiausia valdymo forma tautos atžvilgiu.
46. Demokratinėje valstybėje tie, kas kontroliuoja masines informavimo priemones, kontroliuoja elektorato mąstymą ir nuomonę bet kuriuo klausimu. Apie tokią valdžią praeities monarchai ir diktatoriai galėjo tik pasvajoti.
47. Štai labiau suprantamas demokratijos apibūdinimas: tarkim, trise formuoja seimą ir kiekvienas turi po balsą. Dviese balsuoja tam, kad apiplėšti trečiąjį.
48. „Aukštesnėse" stadijose demokratija visada su kažkuo kariauja, nes bankroto link einančiai sistemai reikalingi resursai, kuriuos ji iš kitų tautų pasiima jėga.
49. Demokratinėje sistemoje retai būna taip, kad tai, kas daugumos yra laikoma teisinga ir moralu - būtų legalu, bet dažnai legalu viskas, kas amoralu.
50. Po demokratinės sistemos griūties negali neatsirasti stiprus žmogus... kai kurie jį vadina diktatorium. Tai vienintelis būdas įvesti tvarką įsigalėjus chaosui ir anarchijai. Nacionalinio lyderio arba diktatoriaus pagrindinis tikslas yra atstatyti teisingus - tvarką užtikrinančius - įstatymus.
51. Sistema yra pasirengusi bet kokiam žingsniui, kad išlaikytų savo valdžią.
52. Sistemos priespaudos atsikratyti galima tik jėgos pagalba.
53. Dažnas, norintis užmaskuoti klastingus kėslus, daro tai kalbų apie patriotizmą (o ne darbų) pagalba.
54. Apgaulinga propaganda ir melas - pagrindinis neprincipingos valdžios ginklas.
55. Politinė valdžia, kokia ji bebūtų, išsilaiko tik jėgos pagalba.
56. Jei girdite tuščius šūkaliojimus apie patriotizmą, žinokit, - į valdžią veržiasi tik valdžios trokštantys.
57. Bet kokioje kovoje yra būtina propaganda. Štai sėkmingos propagandos elementai: paprastumas, emocionalumas, pasikartojimas, įžūlumas. Ji neįstengia kažko išaiškinti, bet teigia - štai mes darome tai, ko jūs ir norite.
58. Sistema moko apie ką galvot, laisvi žmonės moko, kaip galvot.
59. Venkite žmonių, kaupiančių savo turtus savo kalbomis. Ypatingai saugokitės teisininkų ir šventikų, neigiančių gamtos dėsnius.
60. Priešų nugalėtą patriotą dažnai teisia ir jo buvę bendražygiai, bijantys kartu prisiimti atsakomybę.
61. Taikos deivė gyvena karo dievo globojama.
62. Valstybė turi būti formuojama atsižvelgiant į gamtos dėsnių principus. Turi būti formuojama tam, kad išsaugotų tautą ir užtikrintų jos pilnavertį gyvavimą.
63. Rizikuoja išnykti tie, kas leidžia savo valstybėje svetimšaliams kontroliuoti sekančias sferas: masinės informavimo priemonės, švietimas, religija, menas, finansai, jurisdikcija.
64. Įstatymai turi būti visiems aiškūs ir suprantami, nereikalaujantys papildomų išvedžiojimų.
65. Emocijų ir nuomonės išreiškimas žodžiu yra efektyvesnis už išreiškimą raštu. Todėl sistema visada aštriau reaguoja į mitingus ir susibūrimus, nei į spausdinamas publikacijas.
66. Bet kurios valstybės įstatymų pagrindas stiprus tiek, kiek stipri tuos įstatymus vykdančiųjų valia.
67. Beginkliai pacifistai visada bus vergais.
68. Sakoma, kad žodis stipresnis už kardą. Bet kokį autoritetą gali turėti žodis, už kurio nėra kardo?
69. Tironija paprastai įsigali pamažu, po truputį, prisidengdama svaiginančia retorika.
70. Skirtumas tarp patrioto ir teroristo - jų disponuojamoje informacijoje.
71. Lyderiai, priimdami įstatymus ir sprendimus, privalo remtis gamtos dėsnių principais.
72. Materializmas destruktyvus. Tautos vadovai privalo aršiai kovoti prieš materializmą. Bet tuo pačiu turtas, įgyjamas sąžiningai, tautos ar šeimos poreikiams, turi būti skatinamas.
73. Materializmas skatina atsirasti dirbtinius visuomenės statusus, kurie įgyjami priklausomai nuo turimo turto kiekio. Tikrąjį socialinį statusą žmogus įgyja tik atsižvelgiant į jo nuopelnus šeimai, tautai ir rasei.
74. Materializmas skatina besaikį vartojimą, kuris ankščiau ar vėliau virsta į konfliktą su gamta.
75. Prekybininko funkcija - užtikrinti produkcijos realizavimą ir mainus. Šių ribų nepaisymas - nusikaltimas.
76. Gobšumas ir procentinė vergovė - nusikaltimas.
77. Finansinė aristokratija veržiasi į valdžią ir tampa tironais.
78. Bankininkai palaipsniui atima iš nacijos galimybę naudotis savo turtu.
79. Procentinė vergovė, infliacija, keliami mokesčiai - vykstančios apgaulės pasekmės, griaunančios valstybės pamatus.
80. Turtas, uždirbtas be pasiaukojimo ir nesąžiningu darbu, dažniausiai iššvaistomas netikslingai.
81. Nieko gamtoje nėra statiško: gyvybinės jėgos arba auga, arba senka.
82. Pagarba yra užtarnaujama, jos negalima reikalauti arba pasiskolinti.
83. Saugokitės neramių ir isteriškų žmonių, jų elgesys užkrečia aplinkinius.
84. Saviaukla - stipraus charakterio požymis.
85. Kitas geras jo požymis - budrumas.
86. Kvailys vertina kitus pagal jų kalbas, išmintingas - pagal atliktus darbus.
87. Bet koks veiksmas turi atoveiksmį. Ir kas pasėta, turi būti nupjauta, tu to nepadarysi, padarys kiti.
88. Štai pagrindiniai nykstančios tautos požymiai: multikultūra, šeimos nykimas, narkomanija, alkoholizmas, abortai, infliacija ir procentinė vergovė, svetimšalių skaičiaus didėjimas ir svetimos kultūros įsigalėjimas, stiprėjantis materializmas, politikierių sukeliami konfliktai, homoseksualizmas, religija prieštaraujanti gamtos dėsniams.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.05 21:16 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Gerrmantas
Gerrmantas
Patyręs
Nacionalsocialistų Lietuvių Darbininkų Partijos

Programa



Nacionalsocialistų Lietuvos Darbininkų Partijos Programa yra sukurta būti laikino galiojimo. Mūsų vadai neturi jokio ketinimo, kai joje paskelbti tikslai bus pasiekti, nustatyti naujus tik tam, kad dirbtinai padidinti masių nepasitenkinimą ir užtikrinti išliekančią Partijos egzistenciją.







1. Tik nacijos nariai gali būti Valstybės piliečiais. Tik tie, kurie Lietuviško kraujo, nesvarbu kokios tikybos, gali priklausyti nacijai. Taipogi, joks ne baltasis (negras ar azijietis ) negali priklausyti nacijai.

2. Lietuvoje ne piliečiai gali gyventi tik kaip svečiai, jiems galiojant įstatymams, skirtiems atėjūnams.

3. Teisė balsuoti dėl Valstybės valdžios ir legislatūros bus suteikiama tik Valstybės piliečiams. Taigi, mes reikalaujame, kad bet kokios valstybinės pareigos Lietuvoje , regionuose, ar mažesnėse vietovėse, priklausytų tik piliečiams.

Mes prieštaraujame parlamentiniam papročiui postus užpildyti tik pagal partinius nutarimus, nepaisant charakterio ar sugebėjimų.

4. Mes reikalaujame, kad Valstybė savo pirmine pareiga paverstų pragyvenimo suteikimą savo piliečiams. Jeigu pasidarytų neįmanoma išmaitinti visą populiaciją,(dėl kataklizmų ) svetimšaliai (ne piliečiai) turėtų būti deportuoti iš Lietuvos .

5. Visa ne baltųjų emigracija turi būti stabdoma. Mes reikalaujame, kad visi ne baltieji , kurie į Lietuvą atvyko gyventi privalėtų nedelsiant palikti Šalį.

6. Visi piliečiai turi lygias teises ir pareigas.

7. Pirminė kiekvieno piliečio pareiga turi būti atlikti fizinį, arba protinį darbą. Individo veikla negali kirstis su bendru interesu, bet turi veikti bendruomenės rėmuose ir bendram labui.

Taigi, mes reikalaujame:

8. Darbu neužsidirbtų pajamų panaikinimo.

Palūkaninės vergijos pašalinimo.

9. Iš nacijos karo metu reikalaujamų gyvybinių ir turtinių aukų atžvilgiu, asmeninis pasipelnymas iš karo turi būti pripažintas nusikaltimu prieš naciją. Taigi, mes reikalaujame visų pasipelnymų iš karo konfiskavimo.( Kalba einą apie Lietuvos karinį dalyvavimą NATO kariniuose konfliktuose.)

10. Mes reikalaujame visų verslų, kurie susiformavo į korporacijas, nacionalizavimo.

11. Mes reikalaujame pelno pasidalinimo stambiose pramoninėse firmose.

12. Mes reikalaujame ekstensyvaus senatvės draugimo išvystymo.

13. Mes reikalaujame sveikos viduriniosios klasės sukūrimo, nedelsiančios visų didelių parduotuvių komunalizacijos ir jų pigaus išnuomavimo smulkiesiems prekiautojams ir, kad būtų parodytas didžiausias atsižvelgimas į smulkiuosius prekiautojus pagal Valstybės ir savivaldybių įsakymus.

14. Mes reikalaujame žemės reformos, atitinkančios mūsų nacionalinius poreikius, įstatymo žemės nusavinimui komunaliniams tikslams be kompensacijos, išleidimo, žemės nuomos panaikinimo ir visos spekuliacijos žeme uždraudimo.

15. Mes reikalaujame negailestingo persekiojimo tų, kurių veikla yra žalinga bendram labui. Eiliniai nusikaltėliai, lupikautojai, spekuliantai ir t. t. turi būti baudžiami mirtimi, nepaisant jų tikybos, ar rasės.

16. Mes reikalaujame, kad romėniška teisė, kuri tarnauja materialistinei pasaulio tvarkai, būtų pakeista lietuvišką teise.

17. Valstybė turi apsvarstyti esminę mūsų nacionalinės švietimo sistemos rekonstrukciją (su tikslu kiekvienam pajėgiam ir sunkiai dirbančiam Lietuvos piliečiui atidaryti aukštesnio išsilavinimo ir, taipogi, pažangos galimybę). Visų švietimo institucijų programos turi būti suderintos su praktinio gyvenimo reikalavimais. Mokyklos tikslas turi būti mokiniui duoti, pradedant pirmuoju intelekto ženklu, nacijos ir Valstybės supratimą (per pilietinių reikalų studijavimą). Mes reikalaujame neturtingų tėvų gabių vaikų švietimo Valstybės sąskaita, kad ir kokia jų klasė, ar profesija.

18. Valstybė turi užtikrinti, kad būtų pakelti nacijos sveikatos standartai, saugant motinas ir kūdikius, uždraudžiant vaikų darbą, per legislatūrą propaguojant fizinį sveikatingumą, suteikiant privalomą gimnastiką ir sportą bei ekstensyviai remiant klubų, skirtų jaunimo fiziniam rengimui.

19. Mes reikalaujame samdinių kariuomenės panaikinimo ir tautos kariuomenės sukūrimo.

20. Mes reikalaujame teisinės kovos prieš apgalvotą politinį melą ir jo skleidimą spaudoje. Siekiant palengvinti lietuvių nacionalinės spaudos sukūrimą, mes reikalaujame:

a) kad visi redaktoriai ir rašytojai į laikraščius, pasirodančius Lietuvių kalba, privalėtų būti Lietuvių nacijos nariais;

b) kad jokie ne lietuviški laikraščiai negalėtų pasirodyti be Valstybės išreikšto leidimo. Jie negali būti spausdinami lietuvių kalba;

c) kad ne lietuviams būtų įstatymu uždrausta finansuoti, arba įtakoti lietuvių laikraščius ir, kad pasekmė už šito įstatymo sulaužymą būtų bet kokio tokio laikraščio nuslopinimas ir nedelsiama susijusių ne lietuvių deportacija.

Laikraščių, kurie nėra palankūs nacionalinei gerovei, leidimas turi būti uždraustas. Mes reikalaujame, visų tendencijų mene ir literatūroje, kurios teršia mūsų nacionalinį gyvenimą, teisinio persekiojimo ir kultūrinių renginių, kurie prieštarauja šiam reikalavimui, nuslopinimo.

21. Mes Valstybėje reikalaujame laisvės visoms religinėms pakraipoms, esant tam, kad jos nekelia gresmės jos egzistencijai ir neįžeidžia Lietuvių tautos moralinių jausmų.

22. Partija, kaip tokia, pasisako už pozityvinę krikščionybę, bet savęs nepriskiria jokiai konkrečiai pakraipai. Ji kovoja prieš sionistinį-materialistinį požiūrį mumyse ir aplink mus ir yra įsitikinusi, kad mūsų nacija gali pasiekti ilgalaikę sveikatą tik iš šio principo pagrindo: Bendras interesas pirmiau asmeninio intereso.

Kad įgyvendinti šią programą, mes reikalaujame stiprios centrinės Lietuvos valdžios sukūrimo; besąlygiško centrinio Parlamento autoriteto visai Lietuvai ir jos organizacijoms; bei Korporacijų, paremtų turtu ir profesija, suformavimo su tikslu vykdyti bendruosius valstybės išleistus teisės aktus visuose Lietuvos regionuose.

Partijos vadovai pažada dirbti negailestingai - reikalui esant paaukoti savo pačių gyvybes - kad šią programą paversti veiksmu.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
© 2006 – 2024 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai