Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
kristinkaa93,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Igyta silpnaprotyste, atsirandanti del aukstuju psichiniu funkciju nepakankamo issivystimo arba visisko isnykimo,
Senoves graiku puciamasis muzikos instrumentas, padarytas is ivairaus ilgio storakociu nendriu vamzdeliu,
Zemelapio arba plano linija, jungianti vienodo nespudinio pozeminio vandens pavirsiaus aukscio taskus (sutartines nulines plokstumos atzvilgiu) ,
Netikri daiktai, gaminami reklamai; menkavertes puosmenos, blizguciai,
Progresyviosios mokslines, technines, komercines ar kitos zinios, visiskai ar is dalies neskelbtinos, nes ju turejimas laiduoja tam tikra pranasuma,
Vijoklių g., Joniškės k., Tauragės r. sav.,
Vilties g., Joniškės k., Tauragės r. sav.,
Vyšnių g., Joniškės k., Tauragės r. sav.,
Zuikių takas, Joniškės k., Tauragės r. sav.,
Žibuoklių g., Joniškės k., Tauragės r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkos struktūra, kurią sudaro daug pardavėjų ir laisvas įėjimas į rinką, bet kiekviena įmonė gamina šiek tiek skirtingas prekes ir gali kontroliuoti (veikti) kainas. Monopolinė konkurencija yra konkurencijos ir monopolijos derinys, kadangi ji turi daug konkurencijos elementų ir palyginti nežymią
monopolinę galią. Pagrindiniai šios konkurencijos bruožai: 1. Santykinai didelis įmonių, tiekiančių rinkai panašią, bet nevienodą tam tikros rūšies produkciją, skaičiaus šakoje. Todėl kiekvienai įmonei tenka nedidelė rinkos dalis ir ji turi ribotas galimybes kontroliuoti rinkos kainas. 2. Produkto
diferenciacija, įgyjanti įvairias skirtingas formas. 3. Naujų įmonių įėjimas į monopolinės konkurencijos šaką palyginti lengvas, nors yra tam tikrų kliūčių patekti į monopolinės konkurencijos šaką. Esant monopolinei konkurencijai įmonės gamina mažiau produkcijos lyginant su efektyviausios gamybos
apimtimis, nes įmonių gamybiniai pajėgumai nevisiškai panaudojami. Taip susidaro vadinamieji monopolinės konkurencijos kaštai arba nuostoliai dėl jos buvimo. Tačiau šiai konkurencijai būdinga produkto diferenciacija rodo, kad pirkėjai turi didelį pasirinkimą įvairių to paties produkto atmainų, o tai
leidžia geriau tenkinti įvairius vartotojų poreikius. Didžiulė prekių įvairovė išsivysčiusiose rinkos ekonomikos šalyse liudija, kad monopolinė konkurencija yra perspektyvi ir tenkina įvairius poreikius.
|
|
|
|
|