Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
kolekcijos,
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Jis rimtas, jis tragiskas, jame nera nei laso jaunystes.. Apie koki soki taip sake zymus menotyrininkas Kogelis,
Pabaikite angliska patarle: atsargus kaip ilgauodegis katinas kambaryje su penkiais.....,
Kieno lyra sviecia mums danguje,
Kaip Ispanija pralaim? jo JAV is Kubos jie issiveze karsta su vieno zmogaus palaikais, kieno,
Hipokratas parase 5 veikalus. 1. Istatymas, 2. Apie gydytoja, 3.Priesakai, 4. Apie etika. O kaip vadinasi penktas veikalas,
Birutės g., Šiaulių m., Šiaulių m. sav.,
Biržų g., Šiaulių m., Šiaulių m. sav.,
Bruknių g., Šiaulių m., Šiaulių m. sav.,
Bubių g., Šiaulių m., Šiaulių m. sav.,
D. Poškos g., Šiaulių m., Šiaulių m. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkos struktūra, kurią sudaro daug pardavėjų ir laisvas įėjimas į rinką, bet kiekviena įmonė gamina šiek tiek skirtingas prekes ir gali kontroliuoti (veikti) kainas. Monopolinė konkurencija yra konkurencijos ir monopolijos derinys, kadangi ji turi daug konkurencijos elementų ir palyginti nežymią
monopolinę galią. Pagrindiniai šios konkurencijos bruožai: 1. Santykinai didelis įmonių, tiekiančių rinkai panašią, bet nevienodą tam tikros rūšies produkciją, skaičiaus šakoje. Todėl kiekvienai įmonei tenka nedidelė rinkos dalis ir ji turi ribotas galimybes kontroliuoti rinkos kainas. 2. Produkto
diferenciacija, įgyjanti įvairias skirtingas formas. 3. Naujų įmonių įėjimas į monopolinės konkurencijos šaką palyginti lengvas, nors yra tam tikrų kliūčių patekti į monopolinės konkurencijos šaką. Esant monopolinei konkurencijai įmonės gamina mažiau produkcijos lyginant su efektyviausios gamybos
apimtimis, nes įmonių gamybiniai pajėgumai nevisiškai panaudojami. Taip susidaro vadinamieji monopolinės konkurencijos kaštai arba nuostoliai dėl jos buvimo. Tačiau šiai konkurencijai būdinga produkto diferenciacija rodo, kad pirkėjai turi didelį pasirinkimą įvairių to paties produkto atmainų, o tai
leidžia geriau tenkinti įvairius vartotojų poreikius. Didžiulė prekių įvairovė išsivysčiusiose rinkos ekonomikos šalyse liudija, kad monopolinė konkurencija yra perspektyvi ir tenkina įvairius poreikius.
|
|
|
|
|