Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
sift,
@@9wvow,
1????%2527%2522\'\",
1'",
-1 or 3*2>(0+5+795-795),
-1 or 3*2<(0+5+795-795),
-1 or 3+795-795-1=0+0+0+1,
-1 or 2+795-795-1=0+0+0+1,
@@gfzzm,
@@jje0c,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Dydis, kuris rodo galimybe isskirti matymo lauke du arti esancius objektus,
Koherentiniu optinio da? nio elektromagnetiniu bangu generatorius, veikiantis priverstinio spinduliavimo budu,
Prietaisas, kuriuo galima greitai ir tiksliai ismatuoti ivairiu skysciu lu? io rodiklius ir nustatyi med? iagos koncentracijas tirpaluose,
Vam? zde? lio pavidalo prietaisas, turintis optine sistema ir sviesos saltini, skirtas? mogaus arba gyvulio kuno ir organu ertmiu tyrimams,
Pilvo tyrimas,
Rūtų g., Bijūnų k., Kauno r. sav.,
Tulpių g., Bijūnų k., Kauno r. sav.,
Apynių g., Biruliškių k., Kauno r. sav.,
Elektrikų g., Biruliškių k., Kauno r. sav.,
Inovacijų g., Biruliškių k., Kauno r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:09 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Opel Astra Caravan Enjoy 2.0 Turbo
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S EST Durų skaičius: 5
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2703 mm Priekinė tarpvežė: 1488 mm Galinė tarpvežė: 1488 mm Ilgis: 4515 mm Plotis: 1794
mm Aukštis: 1500 mm Svoris: 1425 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.31 Priekinės dalies plotas: 2.08
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 4 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius:
16 Tūris: 2 l (1998 cm3) Stumoklio skersmuo: 86 mm Stumoklio eiga: 86 mm Suspaudimo laipsnis: 8.8:1 Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis: Priekyje Variklio pozicija: Skersai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekiniai ratai: 6½J x
16 Galiniai ratai: 6½J x 16 Priekinės padangos: 225/45 R 17 Priekiniai stabdžiai: 308 mm Galiniai stabdžiai: 264 mm Pavarų dėžė: 6M Aukščiausios pavaros perdavimo skaičius: 0.61 Galutinis perdavimo skaičius: 3.94
Dinamika 0-100 km/h: 8.9
s Maksimalus greitis: 217 km/h CO2: 218 g/km
|
|
|
|
|