Tema sukurta: 2007.02.16 11:54
Pirmas Atgal 1 2 3
2011.12.10 13:03 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


omegis
omegis
Naujokas
nesutinku.as dvilitrine uzmusiau,islindo svaistiklei.nera tokios auto kad neuzmustum,tik laiko klausimas
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2011.12.10 13:05 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


omegis
omegis
Naujokas
modekukas rašė:

opelis nera liewas, greiciau neivertintas. Ji visi lygina su Fordu, kuris kai kam yra geriausia masina ekonomineje klaseje. Opel reputacija zema del senu modeliu prastu skardu ir dauguma tvirtina, kad tai aktualu net naujajam Opel. deja, jie rudija mazai, nebent pasitaiko broko. Opelio silpnybe iki siu dienu yra manau GM. Jei ne sis koncernas, Opel gamintu kokybiskesnes masinas. Na daabr Opel eina teisingu keliu, nes naujausia Insignia ir Astra atrodo labai ne opeliškai gerai. Bėda - opelis niekada nesugebės pakilti iki merso užtarnauto lygio, nors kokybe gal net ir geresnis


nusipirkit kregzde ir suzinosit kas yra lievos skardos
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.03.19 22:59 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


deivisabp
deivisabp
Naujokas
jau metai laiko turiu Omega B 2.5td., geresnes ir tokios patikimos masinos dar neturejau, niekada nenuvyle. Pagarba Omegom
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.04.22 13:13 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


r3m1xas
r3m1xas
Naujokas
Klysti peliausdraugas kad senosios omegos dyzelio neturejo 2.3 65kw(del kw tiksliai nezinau) 2.5l omegos a iki 94 nerasi nebent su zmogaus permontuotu varikliu 2.5 jau omegos b ejo be to maciau rase kad 2.0dyzelis kas cia per naujiena nera tokios, 2.3 2.5 2.2 dyzeliukai eina, o ka apie benzininius variklius omegu galiu pasakyti tikrai geri pradedant nuo 1.8gl sedano baigiant 3.6 biturbo lotus omega nei vienas benzininis variklis neturejo problemu su apsukom pats vazineju su omega a 94 2.0i neturiu problemu jau pramynes 350000km variklis kaip laikrodis jokiu kapitaliniu nieko(o ir pagrindinio dirzo trukimo metu voztuvu nelanksto), o trauka nu tikrai kaip tokiai karvutei tikrai gera ir kaip 2.0l jai ribotuvu nera vaziuosi 200-220kmh jai nera problema, o ir daug kas sako kad rudija, taip jos rudija jom reik prieziuros bet paimkit iki 97 japona nesvarbu koki subaru ar honda ar mazda puva juodai, o kad tie patys lt ferari bmw dar vadinama kragzde vaziuoji kaip su kibiru jokio komfortos o ir kuro sanadau palyginus su omega tikrai dideles,:) taip kad mano nuomone kainos ir kokybes santykis tikrai yra vienas is geresniu lietuvoje
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.04.27 22:23 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


peliausdraugas
peliausdraugas
Pradedantysis
r3m1xas rašė:

Klysti peliausdraugas kad senosios omegos dyzelio neturejo 2.3 65kw(del kw tiksliai nezinau) 2.5l omegos a iki 94 nerasi nebent su zmogaus permontuotu varikliu 2.5 jau omegos b ejo be to maciau rase kad 2.0dyzelis kas cia per naujiena nera tokios, 2.3 2.5 2.2 dyzeliukai eina, o ka apie benzininius variklius omegu galiu pasakyti tikrai geri pradedant nuo 1.8gl sedano baigiant 3.6 biturbo lotus omega nei vienas benzininis variklis neturejo problemu su apsukom pats vazineju su omega a 94 2.0i neturiu problemu jau pramynes 350000km variklis kaip laikrodis jokiu kapitaliniu nieko(o ir pagrindinio dirzo trukimo metu voztuvu nelanksto), o trauka nu tikrai kaip tokiai karvutei tikrai gera ir kaip 2.0l jai ribotuvu nera vaziuosi 200-220kmh jai nera problema, o ir daug kas sako kad rudija, taip jos rudija jom reik prieziuros bet paimkit iki 97 japona nesvarbu koki subaru ar honda ar mazda puva juodai, o kad tie patys lt ferari bmw dar vadinama kragzde vaziuoji kaip su kibiru jokio komfortos o ir kuro sanadau palyginus su omega tikrai dideles,:) taip kad mano nuomone kainos ir kokybes santykis tikrai yra vienas is geresniu lietuvoje


nesigincysiu daug bet opelis niekad neturejo senesnio modelio variklio kuris butu normalus. visi varikliai buvo skolinami ar kopijuojami nuo kitu masinu. gm dirbo labiau amerikos rinkai ir visai nesidomejo europa. o kad esi pravaziaves sitiek kilometru tai visiskai nestebina. paziurek ant stendo kiek procentaliai variklio galios like nuo gamyklinio. jei bus daugiau nei 25% sveikinu. ne visos masinos turi sugriut, dauguma paprasciausia susidevi. tas variklis kuri tu vis vadini neblogu realiai bus negyvas tik visdar sugeba masina is vietos is judinti o toliau vejo kryptis ir nuokalnes dar visa kruva faktoriu padedanciu pajausti kad tavo masina vis dar turi varikli. nesisaipau bet tame tikrai daug tiesos yra
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.08.02 08:47 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


nvidass
nvidass
Naujokas
man tai nepatinka si masina,nes isore labai nepatraukli
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2012.08.02 08:50 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


nvidass
nvidass
Naujokas
man taj nepatinka si masina,nes isore nepatraukli
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.19 01:47 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Sidabrinis
Sidabrinis
Didmeistris
Kažkas čia rašė apie agregatus iš kitų gamintojų kaip apie minusą. Tuo tarpu tie patys agregatai randami po kitų prekinių ženklų automobilių kapotais... Ir antrųjų šeimininkai labai džiaugiasi tuo, kadangi jamti dalių iš Opel kur kas (procentualiai) pigiau negu jamti originalą (kai yra techninio suderinamumo).

Antra pastaba. Kažkaip labai jau frivolistiškai rašot, neminėdami konkretaus modelio laidos.

Dėl dizaino tai iš viso subjektyvumas... Kas turėjo galimybę stebėti modelio raidą, tas tikriausiai pastebėjo kaitą. Kas "patrauklu" kandžiui - nebūtinai "patrauklu" tarakonui. :> D-klasė kaip ir privalo gerai atrodyti ir siūlyti erdvę. Kiek žinau, Omega buvo Opelio flagmanas. Net Cadillac panoro savo pasiūloje turėti Omegos dvynį - "Catera". Tiesa, už Atlanto ir kai kurie SAAB'ai turi dvynių. Bet kuriuo atveju, gamybos pradžioje, Opel kainodara buvo labiau prieinama. Netinka - jamat kas tinka ir patinka. Pavyzdžiui, man Passat'as tuometinis pradžioje labai patikdavo, toks išraiškingas palyginus su tuometine golfo klase, nepanašus į ankstesnį "širpotrebą", D klasės atstovas. Dabar gi tas Passat'as man nu niekuo apart talpos nereiškia, ir vienintelė dizaino elementas jame liko automatinė pavarų dėžė, na dar laaabai retai pasitaikantis šviesios odos liukso salonas. Tuo tarpu Omegos dizaino kaita vyko palaipsniui: berods 95-ais pasirodė "kitokia" Omega ir apie 99-uosius susilaukė feisliftingo. Todėl galima buvo palyginti katra gražesnė. Saloną įvertinau kaip tuomet dar naujos taksi keleivis. :-) Nežinau ar solidi, bet vietos ten užtenka (tiems, kam metrai turi svarbos). Šiaip D klasė neprivalo įvairiais aspektais pamėgdžioti E... Apskritai post-tarybinėje erdvėje žmonėms būdinga maišyti premiumo ir liukso prekes. Taigi nėra ko būrbuliuoti, jeigu automobilis nepasižymi tuo, kuo galėtų pasigirti luxury klasės transportas. Tiek minėtas jaunimwagenas, tiek Omega (arba dar kas iš sąrašo...) - dabar tik šiek tiek daugiau negu golfo klasės sedanai, dauguma jų pagal kainą turi paritetą.

Vėliau Omegą keitė Vectra, kuri žiemos testuose buvo geriausių viršuje, kartu su GM bendraplatformininkėmis. Tuo tarpu eilė kitų žinomų, jų tarpe ir ženkliai brangesnių, automobilių nepasirodė taip gerai. Įdomu, kad tame nordiškos žiemos sąlygomis testuotų modelių tope nesužybėjo ir kai kurie vasaros metų rodę puikius rezultatus automobiliai. Palyginimą rengė auto-žurnalų atstovai...

Beje, Opelis susilaukė (bent jau mano žiniom) kelerių tarptautinių apdovanojimų už dizainą.

Gerai išlaikyti ir žiguliukai važinėja... ;-)

O ankstesnių laikų rinkodara Omengas pateikdavo kaip erdvius, inovatyvius, skoningo dizaino automobilius. Turiu pasakyti, kad jie nepagražindavo faktų.

P.S. Šiaip įdomybių rubrika. Tik vieną kartą mačiau C-klasės sedaną, kuris praktiškai atitinką D-klasę - tai - Citroen C4 sedan. Vokietijoje jų galima įsigyti/užsisakyt inete (šie sedanai oficialiai neskirti Europos rinkoms). Kita, šviežesnė, alternatyva - Fiat Linea (B klasė), bet ji kiek "plonesnė" negu C4 sedanas. Ar atkreipiat dėmesį, kad didesni automobiliai vis dažniau naudojami visokeriopai nedidesniems (pagal pajamas, kultūros aukštumas, fizinius duomenis ir kt.) vairuotojams, keleiviams ir jų kroviniui gabenti? Išimtis gal universalai, kuriuos iš anksto suplanuoja kaip pirkinį, skirtą naudoti pagal realų poreikį (kai dizaino, imidžo ir kitiems aspektams tenka antras ir n-tasis vaidmuo).
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2016.10.23 01:12 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Sidabrinis
Sidabrinis
Didmeistris
Bet yra dar Honda Acco-o-o-rd (99+). Ideologiškai panašaus eksterjero. O kur dar kitoms rinkoms skirti Akordai. Jo, Omegai buvo su kuo varžytis. Vektros atgimimas, Signum pasirodymas, ir dabar Insignia modelis, pilnai perėmęs Omegos ideologiją. Jau ir Insignia susilaukė atnaujimo.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
Pirmas Atgal 1 2 3
© 2006 – 2024 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai