Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nepavyksta prisijungt,
kolekcijos,
keliautojo kolekcija,
fuck off,
gyvenk ir leisk,
nanoferma telefone,
šiaurės pašvaistė,
marius ivaškevčius,
išvarymas,
kamuoliai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Gerimu spintele,
Vokieciu tapytojas, "Kristaus gyvenimas", "Paskutine vakariene" autorius,
Apysaku ir apsakymu rinkiniu? Atostogos",? Herkus Mantas",? Duokiskis" romano? Kales vaikai" autorius,
Nitrozoaminas, stipriausias tabako gaminiuose esantis kancerogenas,
Zema ziedo pavidalo koraline sala, kurios viduryje telkso laguna,
Pandėlio g., Skapiškio mstl., Kupiškio r. sav.,
Rokiškio g., Skapiškio mstl., Kupiškio r. sav.,
Senoji g., Skapiškio mstl., Kupiškio r. sav.,
Trumpoji g., Skapiškio mstl., Kupiškio r. sav.,
Varpo a., Skapiškio mstl., Kupiškio r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:09 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Peugeot 307cc 2.0 Automatic
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S DHC Durų skaičius: 2
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2605 mm Priekinė tarpvežė: 1497 mm Galinė tarpvežė: 1506 mm Ilgis: 4347 mm Plotis: 1759
mm Aukštis: 1424 mm Svoris: 1488 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.32 Priekinės dalies plotas: 2.08
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 4 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius:
16 Tūris: 2 l (1997 cm3) Stumoklio skersmuo: 85 mm Stumoklio eiga: 88 mm Suspaudimo laipsnis: 10.8:1 Maksimali galia: 100 kW (134 AG) (6000 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 190 Nm (4100 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis:
Priekyje Variklio pozicija: Skersai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekiniai ratai: 6½J x 16 Galiniai ratai: 6½J x 16 Priekinės padangos: 205/55 R 16V Priekiniai stabdžiai: 283 mm Galiniai stabdžiai: 247 mm Pavarų dėžė: 4A Aukščiausios pavaros perdavimo
skaičius: 0.71 Galutinis perdavimo skaičius: 3.48
Dinamika 0-100 km/h: 12.7 s 1/4 mylios: 18.9 s 1 km: 33.9 s Maksimalus greitis: 204 km/h CO2: 211 g/km
|
|
|
|
|