Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
kristinkaa93,
orgazmas,
sapnuose,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Dainavos g., Gargždų m., Klaipėdos r. sav.,
Dariaus ir Girėno g., Gargždų m., Klaipėdos r. sav.,
Derliaus takas, Gargždų m., Klaipėdos r. sav.,
Dvarelio takas, Gargždų m., Klaipėdos r. sav.,
Gamyklos g., Gargždų m., Klaipėdos r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2018.07.23 14:20 |
|
|
Gediminas107
Naujokas
|
Sveikintina, kad valdžia pradėjo rūpintis aplinkosauga ir mažinti taršą miestuose, tačiau to siekią su logika prasilenkiančiais ir neracionaliais būdais. Kalbama apie taršių, dyzelinių automobilių apmokestinimą, bet tai neprotingas ir neteisingas sumanimas, kadangi teršią ne patys automobiliai, o
sudegintas kuro kiekis. Juk yra žmonių, kurie gali net senesniais, taršesniais automobiliais mažiau teršti aplinką už kitas mašinas, nes tarkim dažniau apsieina be automobilio, ekologiškiau vairuoja, važinėja tik žiemos sezonu, viešuoju tranportu, dviračiu ar eina pėsčiomis kai tarpų kitas
vairuotojas važiuojantis nors naujesniu, mažiau taršiu automobiliu privažinėja labai daug. Taigi apmokestinti degalus būtų geresnė išeitis. Valdžia taip pat kvailai planuoja uždrausti kaitrines lempas paliekant atseiti „ekologiškas" taupias lempas, kurių spektras yra nepilnavertis ir net
kenksmingas. Šaltame klimate žymiai daugiau elektros ir energijos išeikvojamą šildymui, taigi kaitrinių lempų energija išnaudojamą naudingai. Kyla abejonių ar apskritai aplinkosaugą reikia pradėti rūpintis nuo automobilių, nes yra dalykų, kurie daug labiau kenkia aplinkai. Pavyzdžiui mėsos pramonė
teršią aplinką net labiau nei automobiliai, bet apie mėsos apmokestinimą Lietuvoje dar nekalbamą. Taigi norint būti žaliu pirmiau reikėtų pradėti maitintis labiau augaliniu maistu, tas liečia ir augintinių šėrimą, nes pvz. įrodytą šunys daugiau kenkia aplinkai nei mašinos, taip pat vertėtų mažinti
nebūtiną ir nuostolingą vartotojiškumą.
|
|
| | 2018.07.26 15:40 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Valdžiai rūpi surinkti daugiau mokesčių, o pagal išdėstytas sampratas būtų priešingai, taip kad nesitikėkim tokių apmokestinimo principų, kurie turština biudžetą.
|
|
| | 2018.09.09 16:56 |
|
|
Gediminas107
Naujokas
|
Aišku rūpi, bet valdžia turi tarnauti žmonėms, o ne priešingai. Mokesčiai turi būti renkami ir leidžiami kuo racionaliau, siekiant kuo didesnės gerovės visiems. Jeigu visuomenė nusileis valdžiai ir elitui tai niekas nesikeis. Reikia pilietinio iniciatyvumo.
Įdomu ar hibridinių
automobilių savininkai irgi turės tiek pat mokėti, nes nors naudoja degalus, tačiau technologinių pranašumų yra žymiai taupesni ir gali veikti vien nuo elektros?
|
|
| | 2018.09.18 15:13 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Mokesčiai automobiliams turėtų skatinti rinktis mažiau taršius, bet kol pas mus dauguma perka senus laužus, toks mokestis neturi reikiamo poveikio. Taip, geriausia apmokestinti kurą, bet jis jau stipriai apmokestintas, toliau nebėra kur. Būtų bent kiek logiška, jei ekologijos mokestis priklausytų
nuo TA nustatytų taršos duomenų, tarkim išpjovei katalizatorių - mokėk kasmet po 100€ už taršą. Nors pati blogybės esmė išlieka - daugiau mokesčių būtų surenkama iš mažiau pasiturinčių, kas yra socialinio teisingumo priešingybė.
|
|
| | 2020.08.11 10:32 |
|
|
Gloopas
Naujokas
|
Man tai labai patinka, kad tokia linkme eina valstybe. Neseniai savo sena tarsu automobili utilizavau su 1000 euru kompensacija, kuria panaudojau perkant nauja automobili. Jei ka domina, tai siulyciau cia pasiskaityti apie mano mineta galimybe: https://www.automobiliukas.lt/1000-eur-kompensacija-automobiliui.htm, tikrai geras paskatinimas atsikratyti seno kledaro
|
|
| | 2020.08.11 13:58 |
|
|
Fxx8
Didmeistris
|
tersimas priklauso nuo nuvaziuojamo atstumo ir degalu rusies. jei senas automobilis nedaug nuvaziuoja, tai jis nieko beveik ir netersia. labiausiai tersia dyzeliai, jie ismeta suodzius, nuo ko atsiranda plauciu vezys, nuo kurio Lietuvoje kasmet mirsta keli tukstanciai gyventoju. girdejau jau ir apie
elektriniu sunkvezimiu gamyba. taip kad ateity gyvensime gerokai sveikiau.
pagal mane dyzeliai Lietuvoje aplamai turetu buti uzdrausti. net norvegai, kurie isgauna ir ekportuoja nafta, jos atsisako ir pereina prie elektromobiliu.
reikia ne kazkokiu subsidiju elektromobiliams ar
kazkokiems naujiems automobiliams, o elektromobiliu stoteliu tinklo, kas is to jei turi elektromobili, bet neturi kur jo pasikrauti. nauji automobiliai nera mazai tarsus, jie naudoja apie 30 proc. maziau kuro realiai, bet ir tai tik twinturbo varikliai su tiesioginiu ipurskimu. uztenka isjungti (ka
visi ir daro) stop-go sistema ir kuro sanaudos (tarsa) iskart padideja 5-10proc.
|
|
| | 2020.08.12 17:47 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Deskinis rašė:
Man tai labai patinka, kad tokia linkme eina valstybe. Neseniai savo sena tarsu automobili utilizavau su 1000 euru kompensacija, kuria panaudojau perkant nauja automobili. Jei ka domina, tai siulyciau cia pasiskaityti apie mano
mineta galimybe
Gal nereikia skleisti erezijų? Joks, sugebantis įpirkti naują auto, nevažinėja su mažiau 1000€ vertės kledaru - o jei važinėja vertingesniu, kam šaus į galvą priduoti už 1000, jei gali parduoti tarkim už 3000? - todėl praktiškai pasiūlymas beprasmis ir
įstatymas priimtas tik tam, kad toks būtų.
fxx8 rašė:
labiausiai tersia dyzeliai, jie ismeta suodzius, nuo ko atsiranda plauciu vezys
Klaida: suodžiai yra mažiausiai pavojinga sveikatai tarša, tiesiog
jie yra matomi. Tikri nuodai akimi nematomi. Tvarkingas dyzelis nedūmija, tiesiog mūsuose tų tvarkingų gal 2 iš 100, net neįsivaizduoju kaip likę praeina TA.
|
|
| | 2020.08.12 19:57 |
|
|
Fxx8
Didmeistris
|
na va laisvas pilieti, tai kas geriau ? ar kas penkis metus keisti elektromobilio baterija (blogiausiu atveju, na gerai pagal tave priimkim tai kaip standartine procedura), ar kas pora metu dyzelio DPF filtra kad nemestu suodziu kainuojanti tukstancius ? o jei dar siurblys ? purkstukai ? skyvas ?
|
|
| | 2020.08.13 14:05 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Nereikia pirkti mašinų lavonų, prabėgusių mažiausiai 300 t. ir atsuktais odometrais iki belekiek, nieko keisti nereikės. Pats jau 8 metus važinėju ta pačia (kokia gėda), iš variklio ar išmetimo pusės nedaryta visiškai nieko, viskas dirba idealiai, asmeninė rida kažkur 150 t., bet dar nemažai
važiuota prieš mane. Pasikeičiau amortikus ir stabdžius, tai periodinis keitimas bet kuriai, o dar kuo mašina sunkesnė, tuo dažniau, reiškia elektromobiliui pakabą reikės tvarkyti dažniau, nors tai neesminis dalykas.
Vėl apeliuoju į neseną specialistų straipsnį, kur išdėstyta, kad
elektromobiliu važinėti bendra savikaina gerokai didesnė ir pasauliniu mastu CO2 išmetimai didesni, nei nauju benzininiu. Tiesiog... Europoje didžioji dalis elektros gaminama deginant dujas, kol taip bus, kalbėti apie elektromobilių ekologiškumą nėra prasmės. O juk neseniai veikė daugybė AE,
visiškai neišmetančių CO2... uždarė...
|
|
|
|
|