Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
kristinkaa93,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Trakų g., Bičiūnų k., Trakų r. sav.,
Alyvų g., Bijūnų k., Trakų r. sav.,
Gėlių g., Bijūnų k., Trakų r. sav.,
Laumenos g., Bijūnų k., Trakų r. sav.,
Liepų g., Bijūnų k., Trakų r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2009.06.10 17:25 |
|
|
PauliusJ
Naujokas
|
Sveiki, noriu pasiklausti jei motociklo ratus pakeisiu mazesniais tai jis vaziuos leciau bet stipriau? atsakymo reikia greitai, aciu!
|
|
| | 2009.06.10 17:39 |
|
|
cusiks
Pažengęs
|
kuom mazesniais? plociu auksciu
|
|
| | 2009.06.10 17:43 |
|
|
PauliusJ
Naujokas
|
Skersmeniu.
|
|
| | 2009.06.10 17:46 |
|
|
ReallyPower
Pradedantysis
|
Labiau prabuksuos varomasis ratas, siek tiek sumazes kuro sanaudos, pasipriesinimas vaziuojant i kalna ir pan...jei priskirti didesni ratai, juos pakeitus mazesniais, gali suprasteti valdomumas, padideti stabdymo kelias...maksimaliam greiciui manau itakos neturetu daug tureti
|
|
| | 2009.06.10 18:02 |
|
|
DELETEME
Pažengęs
|
na važiuos tai lėčiau nes per 1 apsisukimą bus mažesnis apskritimo ilgis (spidometras rodys 60 sakykim, iš tikro važiuosi 55-58), o dėl kitų dalykų nežinau , čia iš geometrinės pusės.
|
|
| | 2009.06.10 18:44 |
|
|
konkretus
Pažengęs
|
manau tu nebevark keitinedamas tuos ratus , galia gal ir padides bet tik teoriskai, tu jos manau realiai labai ir nejusi
|
|
| | 2009.06.10 23:06 |
|
|
JJ
Didmeistris
|
Koks motociklas?
|
|
| | 2009.06.11 00:59 |
|
|
PauliusJ
Naujokas
|
Ratu as nekeisiu, tik reikia suzinoti atsakyma i sita klausima nes susigincyjau su draugais.
As sakau kad pakeitus ratus i mazo skersmens greitis sumazes bet motociklas vaziuos stipriau t.y ( kalbant apie ryga) gales uzvaziuoti i didesnius kalnus, daugiau patemptu ( brolis buvo rygos galini
rata pakeites i deltos ir tikrai stipriau vaziuodavo, net i motokroso kalnus uztraukdavo ) as manau kad galini rata pakeisti smarkiai mazesniu yra tas pats kas galine zvaigzdute pakeisti didesne. Dar vienas
argumentas, pvz. mazaratis dviratis turi nedidele galine zvaigzde bet su juo vaziuoti yra lengva, tas pats kas lengvas beginio begis. O draugai sako kad pakeitus ratus i mazesnius tik leciau vaziuos ir nieko daugiau!! noreciau isgirsti protingo zmogaus atsakyma, kas vis del to teisus.
Aciu.
|
|
| | 2009.06.11 13:17 |
|
|
JJ
Didmeistris
|
Na sitos temos prie tiuningo nepriskirciau
|
|
| | 2009.06.12 15:44 |
|
|
ReallyPower
Pradedantysis
|
Jei tavo savoka 'vaziuos stipriau' reiskia dinamika, t.y. isibegejimo pagreiti, tai taip, uzdejus mazesnius ratus, jis siek tiek padides, i kalna taip pat uztemps lengviau, nes varikliui sukt mazesnio skersmens ratus yra lengviau.
|
|
| | 2009.06.12 19:30 |
|
|
JJ
Didmeistris
|
TRINKIT SITA TEMA!!!!
|
|
| | 2009.06.13 14:09 |
|
|
PauliusJ
Naujokas
|
Ne tai kad del didumo lengviau varikliui sukt ratus, o del skersmens, variklis vistiek sunaudos tiek pat energijos vienam didelio rato apsisukimui ar mazo rato apsisukimui, tik didesnis apsisukes viena karta nueis didesni kelia o mazesnis mazesni, taigi jei sunaudojus toki pat energijos kieki
nueitas kelias yra mazesnis, automatiskai trauka yra didesne, cia tas pats kas pakeisti zvaigzde. Manau kad esu teisus, nes net praktiskai tai esu isbandes, bet noriu kad kas nors man pritartu,
|
|
| | 2009.08.04 18:04 |
|
|
ReallyPower
Pradedantysis
|
Pritariu
|
|
| | 2009.08.08 02:20 |
|
|
Blussa
Didmeistris
|
Yra buvę atvejų, kad tekdavo ir mašiną apauti mažesnėm padangom, negu numatyta konstrukcijoje. Visokių gi atvejų gyvenime yra pasitaikę. Ir ką gi, važiuodavo, tiktai spidometras rodydavo biškį didesnį greitį, negu iš tikrųjų būdavo. Pvz, važiuoji 100, o rodo netoli 110 . Daugiau nieko ypatingo, na, gal kažkiek lengvesnis vairas, gal šiek tiek daugiau benzo išeina. Traukos požiūriu tik ant popieriaus tie keli procentai jaučiasi, praktiškai tai tokia smulkmena, į kurią neverta kreipti
dėmesio. Na, nebent dragams.
O šiaip tai padangas reikia dėti tokias, kokias priklauso, nes įvykus draudiminiam įvykiui gali tekti ilgai ir ne visada sėkmingai ieškoti draudimo išmokos.
|
|
| | 2023.06.26 09:04 |
|
|
gerdunka222
Pažengęs
|
ojetus, kaip taip sugalvojat? jei yra uždėtos būtent tokios padangos, tai būtent tokios ir turi būti, jūs savo sugumu rūpinkitės pirmiausia.. pasikonsultuokit su profesionalais Kaune apie motociklų padangas, paaiškins
|
|
| | 2023.07.11 14:46 |
|
|
LaisvasPilietis
Didmeistris
|
Blussa rašė:
Visokių gi atvejų gyvenime yra pasitaikę. Ir ką gi, važiuodavo, tiktai spidometras rodydavo biškį didesnį greitį, negu iš tikrųjų būdavo. Pvz, važiuoji 100, o rodo netoli 110 . Daugiau nieko ypatingo, na, gal kažkiek lengvesnis vairas, gal šiek tiek daugiau benzo išeina. Traukos požiūriu tik ant popieriaus tie keli procentai jaučiasi, praktiškai tai tokia smulkmena, į kurią neverta kreipti
dėmesio. Na, nebent dragams.
Sužeminus mašiną nors 2 cm, ji daug geriau laikosi ant kelio vingiuose. Jei nejaučiat skirtumo, reiškia niekuomet nė iš tolo nepriartėjat prie galimybių ribos.
Trauka pagerėja ne tik dėl mažesnio skersmens, bet ir nuo tą patį greitį
atitinkančių didesnių variklio sūkių, tai išties jaučiasi.
Būta tokios mados po 1987, ant žigonų maudavo sportinius ATX (?) ratlankius ir žemo profilio bet plačias padangas, ėjo super, kelią laikė super, max greitis tik kentė. Ko norėt, žiedininkai seniai tą patį naudojo.
Vairavimui kitokie ratai atsiliepia, yra toks apriedėjimo spindulys, nuo kurio priklauso vairo tiesiosios stabilumas, mažinant ratus jis didėja, todėl sukioti vairą reikia daugiau jėgos. Ypač motociklo atveju, ar kad ir dviračio, jis taps stabilesniu tiesiojoje, bet mažiau manevringas.
|
|
|
|
|