Santrauka: Ratai pakeiciami mazesniais
Tema sukurta: 2009.06.10 17:25
2009.06.10 17:25 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


PauliusJ
PauliusJ
Naujokas
Sveiki, noriu pasiklausti jei motociklo ratus pakeisiu mazesniais tai jis vaziuos leciau bet stipriau? atsakymo reikia greitai, aciu!
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.10 17:39 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


cusiks
cusiks
Pažengęs
kuom mazesniais? plociu auksciu
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.10 17:43 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


PauliusJ
PauliusJ
Naujokas
Skersmeniu.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.10 17:46 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


ReallyPower
ReallyPower
Pradedantysis
Labiau prabuksuos varomasis ratas, siek tiek sumazes kuro sanaudos, pasipriesinimas vaziuojant i kalna ir pan...jei priskirti didesni ratai, juos pakeitus mazesniais, gali suprasteti valdomumas, padideti stabdymo kelias...maksimaliam greiciui manau itakos neturetu daug tureti
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.10 18:02 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


DELETEME
DELETEME
Pažengęs
na važiuos tai lėčiau nes per 1 apsisukimą bus mažesnis apskritimo ilgis (spidometras rodys 60 sakykim, iš tikro važiuosi 55-58), o dėl kitų dalykų nežinau , čia iš geometrinės pusės.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.10 18:44 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


konkretus
konkretus
Pažengęs
manau tu nebevark keitinedamas tuos ratus , galia gal ir padides bet tik teoriskai, tu jos manau realiai labai ir nejusi
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.10 23:06 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


JJ
JJ
Didmeistris
Koks motociklas?
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.11 00:59 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


PauliusJ
PauliusJ
Naujokas
Ratu as nekeisiu, tik reikia suzinoti atsakyma i sita klausima nes susigincyjau su draugais.
As sakau kad pakeitus ratus i mazo skersmens greitis sumazes bet motociklas vaziuos stipriau t.y ( kalbant apie ryga) gales uzvaziuoti i didesnius kalnus, daugiau patemptu ( brolis buvo rygos galini rata pakeites i deltos ir tikrai stipriau vaziuodavo, net i motokroso kalnus uztraukdavo ) as manau kad galini rata pakeisti smarkiai mazesniu yra tas pats kas galine zvaigzdute pakeisti didesne. Dar vienas argumentas, pvz. mazaratis dviratis turi nedidele galine zvaigzde bet su juo vaziuoti yra lengva, tas pats kas lengvas beginio begis. O draugai sako kad pakeitus ratus i mazesnius tik leciau vaziuos ir nieko daugiau!! noreciau isgirsti protingo zmogaus atsakyma, kas vis del to teisus.
Aciu.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.11 13:17 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


JJ
JJ
Didmeistris
Na sitos temos prie tiuningo nepriskirciau
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.12 15:44 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


ReallyPower
ReallyPower
Pradedantysis
Jei tavo savoka 'vaziuos stipriau' reiskia dinamika, t.y. isibegejimo pagreiti, tai taip, uzdejus mazesnius ratus, jis siek tiek padides, i kalna taip pat uztemps lengviau, nes varikliui sukt mazesnio skersmens ratus yra lengviau.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.12 19:30 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


JJ
JJ
Didmeistris
TRINKIT SITA TEMA!!!!
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.06.13 14:09 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


PauliusJ
PauliusJ
Naujokas
Ne tai kad del didumo lengviau varikliui sukt ratus, o del skersmens, variklis vistiek sunaudos tiek pat energijos vienam didelio rato apsisukimui ar mazo rato apsisukimui, tik didesnis apsisukes viena karta nueis didesni kelia o mazesnis mazesni, taigi jei sunaudojus toki pat energijos kieki nueitas kelias yra mazesnis, automatiskai trauka yra didesne, cia tas pats kas pakeisti zvaigzde. Manau kad esu teisus, nes net praktiskai tai esu isbandes, bet noriu kad kas nors man pritartu,
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.08.04 18:04 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


ReallyPower
ReallyPower
Pradedantysis
Pritariu
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2009.08.08 02:20 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Blussa
Blussa
Didmeistris
Yra buvę atvejų, kad tekdavo ir mašiną apauti mažesnėm padangom, negu numatyta konstrukcijoje. Visokių gi atvejų gyvenime yra pasitaikę. Ir ką gi, važiuodavo, tiktai spidometras rodydavo biškį didesnį greitį, negu iš tikrųjų būdavo. Pvz, važiuoji 100, o rodo netoli 110 . Daugiau nieko ypatingo, na, gal kažkiek lengvesnis vairas, gal šiek tiek daugiau benzo išeina. Traukos požiūriu tik ant popieriaus tie keli procentai jaučiasi, praktiškai tai tokia smulkmena, į kurią neverta kreipti dėmesio. Na, nebent dragams.

O šiaip tai padangas reikia dėti tokias, kokias priklauso, nes įvykus draudiminiam įvykiui gali tekti ilgai ir ne visada sėkmingai ieškoti draudimo išmokos.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2023.06.26 09:04 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


gerdunka222
gerdunka222
Pažengęs
ojetus, kaip taip sugalvojat? jei yra uždėtos būtent tokios padangos, tai būtent tokios ir turi būti, jūs savo sugumu rūpinkitės pirmiausia.. pasikonsultuokit su profesionalais Kaune apie motociklų padangas, paaiškins
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2023.07.11 14:46 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


LaisvasPilietis
LaisvasPilietis
Didmeistris
Blussa rašė:

Visokių gi atvejų gyvenime yra pasitaikę. Ir ką gi, važiuodavo, tiktai spidometras rodydavo biškį didesnį greitį, negu iš tikrųjų būdavo. Pvz, važiuoji 100, o rodo netoli 110 . Daugiau nieko ypatingo, na, gal kažkiek lengvesnis vairas, gal šiek tiek daugiau benzo išeina. Traukos požiūriu tik ant popieriaus tie keli procentai jaučiasi, praktiškai tai tokia smulkmena, į kurią neverta kreipti dėmesio. Na, nebent dragams.


Sužeminus mašiną nors 2 cm, ji daug geriau laikosi ant kelio vingiuose. Jei nejaučiat skirtumo, reiškia niekuomet nė iš tolo nepriartėjat prie galimybių ribos.
Trauka pagerėja ne tik dėl mažesnio skersmens, bet ir nuo tą patį greitį atitinkančių didesnių variklio sūkių, tai išties jaučiasi.

Būta tokios mados po 1987, ant žigonų maudavo sportinius ATX (?) ratlankius ir žemo profilio bet plačias padangas, ėjo super, kelią laikė super, max greitis tik kentė. Ko norėt, žiedininkai seniai tą patį naudojo.

Vairavimui kitokie ratai atsiliepia, yra toks apriedėjimo spindulys, nuo kurio priklauso vairo tiesiosios stabilumas, mažinant ratus jis didėja, todėl sukioti vairą reikia daugiau jėgos. Ypač motociklo atveju, ar kad ir dviračio, jis taps stabilesniu tiesiojoje, bet mažiau manevringas.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
© 2006 – 2024 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai