Santrauka: opel
Tema sukurta: 2018.01.17 19:12
2018.01.17 19:12 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Kavalėlis
Kavalėlis
Naujokas
Sveiki, susidomėjau opel insignia, gal kas esate turėja ar šeip žinote koki jos pliusai ir minusai ? būtų gerai su tvirtais argumentais, bei kokiu varikliu labiau verta pirkti dyzeliniu ar benzininiu ? ačiū už informacija
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.01.19 22:49 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Sidabrinis
Sidabrinis
Didmeistris
Plataus vartojimo prekė - tiek pliusas, tiek minusas.

Neparašei ar pirmos laidos ar antros, kurios pasirodymas sufleruoja (net tiems, kurie nevarto, tarkim, žurnalistinės rinkodaros šedevrų), jog buvo ką tobulinti. Pirmoji laida nepasižymėdavo kokybiškom ir patvariom interjero detalėmis. O norėtus tokių, tiesa? Juk marketologų įkalbėtas dizainerių štabas pasidarbavo kaip reikia - kad jų D klasės (golfo klasė žinoma kaip C) automobilis atrodytų jei ne kaip E, tai bent jau kaip "Value added D". Kad pirktų. Jei neklystų, pirmoji Insignia pristatyta periodinio reiškinio pasaulio ekonomikoje metu (žurnalistų pastangomis pristatytu kaip unikaliu), ir kai paklausa naujų automobilių rinkoje statistikoje žymima kaip vangi. Ten, kur taupoma, improvizuojama, atseit inovuojama, kažko super tikėtis naivu.

Antros laidos Insignia matoma dabar jau dažniau - tiesiog atpigo, ir dėvėtų rinka natūraliai prisipildė iki tam tikro lygio. Kam pirmosios trukumai pasirodė ne pagal išlepusią nosį (esant primetamom ambicijoms, madoms ir kitokiems dalykams) dabar turi iš ko rinktis. Net nežinant išsamaus patobulinimų sąrašo logiška manyti, jog naujovė labiau verta pirkėjų dėmesio.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.01.19 23:10 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Sidabrinis
Sidabrinis
Didmeistris
Ergonomika su klaustuku - mygtukų daugoka. Unifikacija su kitų gamintojų (to pačio koncerno) nepuošia, tiksliau pabrėžia tai, ko marketologai kaip tik vengia. Kaip kam, bet įvairiais laikais, ir dabar, svetimoms rinkoms skirtos versijos atrodo distinktyviau, pvz., eksterjeras (esant minėtai interjero unifikacijai).

Prekinis ženklas. Užaugau tarp verslų, ir, atitinkamai, pačių įvairiausių, rajone ir sostinėje nedažnų, automobilių. Opeliai aikštelėje buvo komercinis transportas. Koncernas pradėjo formuoti geresnį įvaizdį, nes kiti pradėjo ir, kaip sakoma "Nori-nori". Taigi, perparduoti dėvėtą nesudėtinga (skaityk dalį darbo už pardavėją padaro gamintojas, che-che - pliusas, kas be ko).

O tai ką galėtum perskaityti interneto platybių atsiliepimuose nebūtinai tiesa arba grynas objektyvumas. Faktai rodo kokie pliusai, kokie minusai - likusią dalį elementariai reikia perprasti, juk dirbti su įvairių šaltinių informacija pratinama nuo "paaukštinto" mokslo suolų (mokslas irgi prekė, irgi nevisuomet paklausi). Ir, jeigu oficialai nelinkę teikti info, klaust reikia garažinių firmelių. Klientams ten sakoma viena, tvarkoma pagal situaciją, o bendras vaizdas vis tiek platesnis, ir nėra tikslo girti arba peikti konkretų gamintoją/modelį. Nors ir ten nebe pirkleivystės šaukšo.
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
2018.02.03 00:20 Nauja žinutė
Vartotoajs neprisijungęs Peržiūrėti anketą


Nerijus327
Nerijus327
Naujokas
185.80.130.97:27015 cs naujes servas
Cituoti
Atsakyti
Registruokis ir diskutuok!
© 2006 – 2024 Forumas "Draugas.lt"  |  Privatumo politika  |  Naudojimosi taisyklės  |  Reklama  |  Kontaktai