Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
iron,
admin,
kas,
porn,
blokavimas,
mano,
porno,
snezana,
bestilija,
kristinkaa93,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
XVII-XIX a. meno kryptis, kuriai budingas antikinio meno sekimas, tobulos formos ieskojimas, tikslus piesinys istorine tematika,
XVII-XVII a. europos menas, kuriam budingas formu kreivalinijinis dinamiskumas, gausu efektyviu puosybiniu elementu,
XVI-XVII a. flamandu dailininkas, apie kuri sakoma: "jam tapyti taip lengva, kaip pauksciui ciulbeti",
XVI-XVII a. italu kompozitorius, sukures operas "Orfejas", "Uliso sugrizimas",
XX a. 7-ojo desimtmecio vidurio amerikieciu hipiai, skelbiantys visuotine meile vietoj miescionisko materializmo ir visuotine taika vietoj karo,
Tolimoji g., Mostiškių k., Vilniaus r. sav.,
Asiūklės g., Naujakiemio k., Vilniaus r. sav.,
Austėjos g., Naujasodžių vs., Vilniaus r. sav.,
Vakarinė g., Naujasodžių vs., Vilniaus r. sav.,
Vėjų g., Naujasodžių vs., Vilniaus r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.10.02 15:24 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Rinkodara - tai kokios nors konkrečios rinkos poreikių valdymo procesas, t. y. realių vartotojų poreikių nustatymas ir pelningas tų poreikių patenkinimas per susijusias gamybos, paskirstymo, kainų nustatymo ir skatinimo funkcijas. Kitaip tariant tai yra rinkos tyrimo priemonių sistema ir įmonės
bei jos tarpininkų gamybinės ir komercinės veiklos strategija bei taktika, skirta atskirų vartotojų grupių poreikiams tenkinti, sistemingas duomenų, susijusių su rinkodaros problemomis, rinkimas, kaupimas ir apdorojimas. Rinkodara dara kartais vadinama marketingu, kas reiškia tą patį, tačiau
rinkodara yra lietuviškesnis atitikmuo. Pagrindinės rinkodaros priemonės – konkurencijos kryptys, kuriomis firmos reklamuoja savo produktus klientams ir galimiems vartotojams:
prekių ir paslaugų apipavidalinimas, kokybė, kainos, reklama, įpakavimas, paskirstymas, pardavimas ir priežiūra.
Kiekviena kryptis turi būti plėtojama kaip atskira bendrojo marketingo sistemos dalis ir negali būti viešai atskirta, pvz., kainos negali būti nustatomos nepaisant požiūrio į prekes ir skatinimo politikos.
|
|
|
|
|