Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nemexia,
dvykunu,
ištrinti anketa,
honda crv,
minikraft,
vip,
vip atsisakymas,
nematomas dramblys,
roblox,
vulkaniniai,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Beržos g., Ciūniškių k., Molėtų r. sav.,
Dvaro g., Ciūniškių k., Molėtų r. sav.,
Lakštingalų g., Ciūniškių k., Molėtų r. sav.,
Išnarų g., Dailidžių k., Molėtų r. sav.,
Žilvyčių g., Dailidžių k., Molėtų r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2015.07.29 18:06 |
|
|
Samagonas
Meistras
|
1. Moro irštva (Pavadinimas ~) Galima su 2-3 įveikti irštva kurioje bus 10 lygių ir kiekviename lygyje puls Bosas ir jo pakalikai ir kiekvienas bus vis sunkesnis ir reikalaujantis komandinio darbo. Žaidėjas iškart gauna 10 kartų atstatyti 10000 gyvybių ir kiekvieną kart laimėjus lygį gauna 3 kartus.
5 yra Tiltas kuriame bus 3 bosai. O paskutinis 10 lygis yra su didelių magų kuris moka teleportuotis ir yra atsparus 50 procentų Vandens ir Ugnies kerams ir visiems kitiems 10 procentų. Moka Ugnies, Vandens magijas gali leisti Ugnies kamuolius, sušaldyti žaidėją, kad negalėtų judėti. Leisti Strėlių
audras.
Jeigu žaidėjas miršta jis gali būti prikeltas arba po 15 sekundžių atsikelti už smaragdus arba laukti kito raundo, jeigu nepasiseka, pradeda iš naujo tą lygį. Nepasiseka 3 kartus, pradeda žaidimą iš naujo arba moka smaragdus, kad galėtų žaisti vėl ir bandyti po 3 kartų.
Laimėjas gauna Moro Skrynią kurią atidarius gali gauti
100x Tobulinimo Akmenukų (Paprastas) 100 iš 100
50x Šanso Brangakmenių (Paprastas) 100 iš 100
2000x Atsitiktinio mėlyno resurso (Paprastas) 100 iš 100
3x Galingo Gyvūno Kokonas (Paprastas) 100 iš 100
200x Jauno
Gyvūno Patirties Eleksyras (Paprastas) 100 iš 100
10000x Smaragdų + Nuolaida daiktams Shop 20 procentų 7 dienom (Neįprastas) 40 iš 100
10x Galingojo Gyvūno Kokonai (Neįprastas) 44 iš 100
50x Violetinių šanso brangakmenių (Neįprastas) 42 iš 100
250x Tobulinimo Brangakmenių
(Neįprastas) 41 iš 100
1000 Atsitiktinio Auksinio Resurso (Siunčiama į paštą) (Neįprastas) 35 iš 100
200x Auksinių Ženklų (Neįprastas) 60 iš 100
50000x Smaragdų + Nuolaida Daiktams Shop 50 procentų 14 dienų (Retas) 1 iš
100
10x Juodojo Drakono Žvynų (Retas) 0.6 iš 100
50x Stiprus jauno gyvūno patirties eleksyras (Retas) 1.2 iš 100
500x Violetinių Ženklų (Retas) 2 iš 100
500x Atsitiktinio Violetinio Resurso (Retas) 0.4 iš 100
1x Galingojo Drakono Kokonas (Labai Retas) 0.01 iš 100
100x Orandžinių Ženklų (Labai Retas) 0.15 iš 100
-------------------------------------------------------
1x Juodasis Arklys (Legendinis) 0.005 iš 100
1x +11 Orandžinio Retumo Daiktas (Legendinis) 0.006 iš 100
1x Juodasis Drakonas (Legendinis) 0.008 iš 100
x 500000 smaragdų (Legendinis) 0.004 iš 100
----------------------------------------------------
Laimėjus kiekvieną žaidimą gausi XP kuris įeis į medalį, laimėdamas kiekvieną žaidimą, duosi xp ir kelsi savo medalį, kurį paskui galės matyti kiti žaidėjai.
O gavus auksinį medalį, žaisdamas gausi auksinę moro skrynia o joje šansai
gauti geresnį daikta padidinti dvigubai.
Būtų puikus laiko praleidimas be įsipareigojimų.
Galėtumetė ir padėkoti, nes rašiau 30-40 min~
|
|
| | 2015.07.30 14:41 |
|
|
Kilsis1
Pradedantysis
|
Smagu, jog nepatingėjai rašyti, ir stengiesi be klaidų. Bet manau, jog administraciją į tai neatsižvelgs, ji kaip tik padarys, kad reikėtu pinigus toliau kišti.
|
|
| | 2015.08.06 23:55 |
|
|
nemirtingas
Naujokas
|
pamirsai zmogau pamineti patirties bonke kur uzkeltu iki 93lvl iskart butu uzlaikine tave visi
|
|
| | 2015.08.07 10:34 |
|
|
Samagonas
Meistras
|
11/10 IGN: Best Idea Ever I Seen In My Entire Stupid, Fucking Life Bro.
|
|
| | 2015.08.07 21:48 |
|
|
JustRuta
Pažengęs
|
pirmiausia reikia pradeti su zaidimo ideja.. o paskui tik prizus galvoti ideja zaidimo kaip ir ledo siaubas gan panasi.. na ir siektiek vario kalno tiesiog kaip matome zaidejai dazniau renkasi kikimarka (trumpas zaidimas) o tie kurie reikalauja kantrybes nelabai megiami na tavo zaidimo ideja
manau kokiam eventui tiktu Smagu, kad yra zaideju, kurie nori prisideti prie zaidimo gerinimo ir idomumo
|
|
|
|
|