Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
nematomas dramblys,
roblox,
vulkaniniai,
okeanija,
car tar,
dziedas,
pexion,
makita,
vimeo,
kolosas,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Daugėlių g., Neveronių k., Kauno r. sav.,
Davalgonių g., Neveronių k., Kauno r. sav.,
Dobilų g., Neveronių k., Kauno r. sav.,
Harmonijos g., Neveronių k., Kauno r. sav.,
Jakštonių g., Neveronių k., Kauno r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2012.08.15 17:58 |
|
|
Pistacijus
Pradedantysis
|
Labas,
šiandien pirmą kartą ėmiau nuoširdžiai gailėtis, kad gyvenu Vilniuje. Dar daugiau, man pasidarė gėda dėl Lietuvos sostinės.
Taip, aš ir iki šiol dažnai užstumdavau ant Vilniaus: tai man Gedimino paminklas lunatiką primena, tai naujieji šiknoraižiai pastatai darko
atsibodusią miesto panoramą, tai Neris nežinia kuo patvinus... Bet visa tai sakydavau giliai viduj linkėdamas gimtajam miestui gero... Visuomet pargrįždamas iš prahų ir budapeštų su džiaugsmu pažvelgdavau į tą užrašą "Vilnius"... ir pasijusdavau esąs namie.
Not anymore. Po šiandienos
fiasko, kai sostinės mafija prieš visą Lietuvą apspjovė bočių žemę, kai sutrypė mano gležno patriotizmo daigus ir tiesą sakant, nusivalė jais savo storą, nuo pinigų ir valdžios nutukusią šikną - po viso šito aš su pavydu pažvelgiau į ten, kur leidžiasi saulė (į Vakarus, jeigu ką).
Nesakau savo tikrosios nuomonės apie susidariusią situaciją (t.y., kad apuokų valstybė neturi jokios perspektyvos ir iš jos reikia kuo greičiau mauti). Ne, aš pasilaikysiu savo nuomonę geresniems laikams. Bet jeigu sostinė, po kelerių metų, atleiskite, smaukymosi ar kitokios stimuliacijos,
nesugebėjo implementuoti paprasto šūdino elektroninio bilieto, maža to, ciniškai pakėlė kainas ir dar pasakė "jūs važinėsite pigiau", tai kuo galima tikėti? Apie kokią Visagino AE galima kalbėti? Apie kokį SGD Klaipėdoje kliedi mūsų vadai? Kokią energetinę nepriklausomybę jie mums bruka? Nežinau,
koks optimistas turi būti žmogus, kad tikėtųsi, jog viskas išsispręs. Ar yra bent vienas ženklas, kad kas nors juda geryn?
Neapsisprendžiu, ko palinkėti: kantrybės, ar priešingai - nekantrumo.
|
|
| | 2012.08.15 18:50 |
|
|
meskiuukas
Meistras
|
Pistacijus rašė:
Labas, šiandien pirmą kartą ėmiau nuoširdžiai gailėtis, kad gyvenu Vilniuje. Dar daugiau, man pasidarė gėda dėl Lietuvos sostinės. Taip, aš ir iki šiol dažnai užstumdavau ant Vilniaus: tai man Gedimino paminklas lunatiką primena,
tai naujieji šiknoraižiai pastatai darko atsibodusią miesto panoramą, tai Neris nežinia kuo patvinus... Bet visa tai sakydavau giliai viduj linkėdamas gimtajam miestui gero... Visuomet pargrįždamas iš prahų ir budapeštų su džiaugsmu pažvelgdavau į tą užrašą "Vilnius"... ir pasijusdavau esąs namie.
Not anymore. Po šiandienos fiasko, kai sostinės mafija prieš visą Lietuvą apspjovė bočių žemę, kai sutrypė mano gležno patriotizmo daigus ir tiesą sakant, nusivalė jais savo storą, nuo pinigų ir valdžios nutukusią šikną - po viso šito aš su pavydu pažvelgiau į ten, kur leidžiasi saulė (į
Vakarus, jeigu ką). Nesakau savo tikrosios nuomonės apie susidariusią situaciją (t.y., kad apuokų valstybė neturi jokios perspektyvos ir iš jos reikia kuo greičiau mauti). Ne, aš pasilaikysiu savo nuomonę geresniems laikams. Bet jeigu sostinė, po kelerių metų, atleiskite, smaukymosi ar kitokios
stimuliacijos, nesugebėjo implementuoti paprasto šūdino elektroninio bilieto, maža to, ciniškai pakėlė kainas ir dar pasakė "jūs važinėsite pigiau", tai kuo galima tikėti? Apie kokią Visagino AE galima kalbėti? Apie kokį SGD Klaipėdoje kliedi mūsų vadai? Kokią energetinę nepriklausomybę jie mums
bruka? Nežinau, koks optimistas turi būti žmogus, kad tikėtųsi, jog viskas išsispręs. Ar yra bent vienas ženklas, kad kas nors juda geryn? Neapsisprendžiu, ko palinkėti: kantrybės, ar priešingai - nekantrumo.
Tikriausiai reikėjo rašyti temoje "išsiliekime"
|
|
| | 2012.08.15 21:56 |
|
|
Pistacijus
Pradedantysis
|
Kai noriu išsilieti, imuosiu ne žodžių, o veiksmų ;]
Bet užteks pošlybių. Pribrendau revoliucijai.
|
|
| | 2012.08.16 00:51 |
|
|
mylimukė
Didmeistris
|
Idiotizmas, nu. Man iki univero 35 min, 5 min eisiu pėsčiomis. :D Nėra to blogo, kas neišeitų į gera, sportas - sveikata. :D Už sutaupytą 1 litą nusipirksiu bandelę. :D
|
|
| | 2012.08.16 22:48 |
|
|
artc
Meistras
|
Viskas ten okey, tiek, kad sistema bus is pradziu labai jau sudetinga, ypac garbesnio amziaus keleiviams Aisku mano galva jeigu jau norim elektronizuotis, tai butu uzteke i ta vilniecio kortele kiekviena syki ilipus
imusti koda, kuris galiotu autobuse ar troleibuse nuo ziedo iki ziedo, veliau keistusi ir butu rami galva visiems. Del sutaupymo tai nesutinku, kainuos tikrai pigiau, jeigu neklystu valandinis bilietas kainuos 3.5lt (anksciau paprastas 2.5lt kainavo). Iprastai dirbanciam zmogui neuztenka vieno
autobuso pasiekti darboviete, buna ir per tris vaziuoja zmones, tai automatiskai gaudavosi 5 ir 7.5lt. Beto menesinius bilietus galima bus pirkti pigiau, ten dabar atsirado iskarto 3 menesiam, tai 30lt susitaupo per juos, vis sis tas. Beto studentui vienos paros bilietas kainuos 2.6lt, kas anksciau
buvo 2 taloneliais, tai labai pravartu tiems, kas atvaziuoja ka nors aplankyti arba siaip paturistauti Vilniuje. Zodziu, zmogau, nera taip blogai kaip tau atrodo
|
|
| | 2012.08.16 22:57 |
|
|
Daene
Didmeistris
|
Tie, kurie forumuose kurias tokias temas, jokioms revoliucijoms nėra pajėgūs.
Švaistykit jėgas bumbėt ir nervuotis, Vilniaus valdžiai tai tikrai rūpi
|
|
| | 2012.08.17 08:28 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
To Artc
Pigiau tikrai nebus. Kodėl? Tie, kas pastoviai važinėja su viešuoju transportu į darbą, o ypač su persėdimais perka mėnesinius. O mėnesiniai brangs. Pliusą pajus tik tie, kas naudodavosi mišriais bilietais.
Antra, jokio pigesnio varianto perkant mėnesinį keliems mėnesiams
nėra - 30 dienų - 100 Lt, 90 dienų - 300 lt. 270 dienoms - 900 Lt. Dienos kaina ta pati - 3,3 Lt
Trečia. Net trumpiausiais - 30 min - bilietas brangesnis už prieš tai buvusį 2 lt. 30 min Vilniaus sąlygomis labai nedaug. Realiai tai vienas važiavimas. Kiek skaičiau naudojimo teisykles, 30 min
pradedamos skaičiuoti jį aktyvavus ir jos eina, jei stotelėje lauki kito reikiamo transporto. Tad moki ir už laukima
Ketvirta, Vilniaus savivaldybė sėdi finansinėje baloje, baloje sėdi ir viešasis Vilniaus
transportas, todėl važiavimas niekap negali pasidaryti pigesnis, nes tam reikia padidinti subsidijas, o pinigų biudžete nėra.
|
|
| | 2012.08.17 12:32 |
|
|
Techno
Moderatorius
|
Iš to ką skaičiau - eilinis žmonių dulkinimas.
|
|
| | 2012.08.17 13:43 |
|
|
mylimukė
Didmeistris
|
Šikna, reik įsimest į tašiuką riedučius važiuojant į Vilnių :D Dviratį per sunku tampytis :D
|
|
| | 2012.08.17 19:30 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
Juokas juokais, bet bala toliau tesiasi gerai, kad apsirūpinau popieriniais bilietėliais - raudoniems komposteriams prie serverių jungtis nereikia
|
|
| | 2012.08.17 19:44 |
|
|
artc
Meistras
|
ilgiausias rašė:
To Artc
Pigiau tikrai nebus. Kodėl? Tie, kas pastoviai važinėja su viešuoju transportu į darbą, o ypač su persėdimais perka mėnesinius. O mėnesiniai brangs. Pliusą pajus tik tie, kas naudodavosi
mišriais bilietais.
Antra, jokio pigesnio varianto perkant mėnesinį keliems mėnesiams nėra - 30 dienų - 100 Lt, 90 dienų - 300 lt. 270 dienoms - 900 Lt. Dienos kaina ta pati - 3,3 Lt
Trečia. Net trumpiausiais - 30 min - bilietas brangesnis už prieš tai buvusį 2 lt. 30
min Vilniaus sąlygomis labai nedaug. Realiai tai vienas važiavimas. Kiek skaičiau naudojimo teisykles, 30 min pradedamos skaičiuoti jį aktyvavus ir jos eina, jei stotelėje lauki kito reikiamo transporto. Tad moki ir už laukima
Ketvirta, Vilniaus savivaldybė sėdi finansinėje baloje, baloje sėdi ir viešasis Vilniaus transportas, todėl važiavimas niekap negali pasidaryti pigesnis, nes tam reikia padidinti subsidijas, o pinigų
biudžete nėra.
Iki siol menesinis bilietas be nuolaidos kainavo 110lt, o ne 100. Labai norint bus galima sutaupyti. O kurio miesto viesasis transportas klesti ? Apskritai, kuris viesasis transportas klesti ? Ar tai autobusai, ar tai miesto, ar tai gelezinkelis, visi
jie minuse sedi per tuos keleivius :)
|
|
| | 2012.08.17 19:53 |
|
|
mylimukė
Didmeistris
|
artc rašė:
Iki siol menesinis bilietas be nuolaidos kainavo 110lt, o ne 100. Labai norint bus galima sutaupyti. O kurio miesto viesasis transportas klesti ? Apskritai, kuris viesasis transportas klesti ? Ar tai autobusai, ar tai miesto, ar tai
gelezinkelis, visi jie minuse sedi per tuos keleivius
Bet matai, geležinkeliai iš krovinių vežimo uždirba neblogai, tad gali sau leisti vežioti ir keleivius į minusą, o troleibusu nei
anglių, nei automobilių neperveši. Belieka kelti kainas.
|
|
| | 2012.08.17 20:31 |
|
|
Dmx24
Meistras
|
dviratininkų padidės ar dar kokių "-ininkų"
|
|
| | 2012.08.17 23:45 |
|
|
mylimukė
Didmeistris
|
Dmx21 rašė:
dviratininkų padidės ar dar kokių "-ininkų"
O tai jau pliusas. :)
|
|
| | 2012.08.18 12:57 |
|
|
Techno
Moderatorius
|
|
|
| | 2012.08.18 14:31 |
|
|
mylimukė
Didmeistris
|
|
|
| | 2012.08.20 08:35 |
|
|
invazija
Moderatorius
|
na, aš sau svarsčiau, turėtų būti kokia sistema, kad įlipdamas pažymi tą vilniečio kortelę, išlipdamas vėl pažymi ir skaičiuoja tik važiavimo trukmę t.y. kai iš tiesų naudojiesi viešuoju transportu. Nes jei važiuoji 10min ir pasieki kelionės tikslą, tai nafik tas minimalus 30min bilietėlis. Taip
pat, kuriozas jei 10min važiuoji, tada 20min lauki kito autobuso, o sulaukęs turi žymėti dar vieną bilietėlį (laukimas neturėtų skaitytis kaip naudojimasis viešuoju transportu). Taip pat, jei važiuoju 40min, kodėl turiu aktyvuot du 30min ar vieną 60min bilietėlį.. nežinau, kaip čia skaičiuoja, kad
kelionė pinga tik pas vairuotoją įsigytas bilietėlis galioja iki galinės stotelės (kaip žinia, tai 3,50lt).
na, o pati nusispjoviau į šituos žaidimus ir minučių skaičiavimus 30 dienų bilietas - 100lt ir galiu skersai išilgai Vilnių išvažinėti tiek autobusais, tiek troleibusais. Šiaip ar taip, kai pirkdavau vienkartinius po 2lt, mėnesiui išleisdavau apie 80-100lt bilietėliams, nes kasdien
naudojuosi viešuoju transportu. O dabar naudosiuosi dar intensyviau, tegu ilsisi kojos
|
|
| | 2012.08.20 15:29 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
Kaip nebūtų keista, bet yra visuomeninis transportas, kuris gyvena ir sukasi (ir keleivių vežiot neužmiršta) - tai privatūs autobusai ir mikriukai. Tad nereikia lialia - normali vadyba gali užtikrinti visuomeniniui transportui bent jau nulinį balansą.
|
|
| | 2012.08.20 15:34 |
|
|
Rennais
Moderatorius
|
ilgiausias rašė:
Kaip nebūtų keista, bet yra visuomeninis transportas, kuris gyvena ir sukasi (ir keleivių vežiot neužmiršta) - tai privatūs autobusai ir mikriukai. Tad nereikia lialia - normali vadyba gali užtikrinti visuomeniniui
transportui bent jau nulinį balansą.
Aha, ypač po to, kai mikriukų įmonių savininkus - PRIVAČIŲ ĮMONIŲ - išsikvietė į savivaldybę ir pasakė "arba keliat važiavimo kainą mažiausiai iki 3,50 lt., arba..." puikios vadybos pavyzdys
|
|
| | 2012.08.28 13:17 |
|
|
ilgiausias
Didmeistris
|
palauk, tai tik pradžia - norima kad jose pradėtų galioti elektroninis bilietas T.y. kaip savivaldybė privačioms įmonėms perves pinigus už važiavimą??? O finalui - norima privačius vežėjus išgrūsti į Vilniaus periferiją, centrinius srautus (pačius pelningiausius) paliekti TIK savivaldybės transportui.
Tada tikrai jau bus finalas efektyviai vadybai.
|
|
|
|
|