Žaidimai visiems
Siūlome vaikinams
Siūlome merginoms
roblox,
vulkaniniai,
okeanija,
car tar,
dziedas,
pexion,
makita,
vimeo,
kolosas,
grožio paslaugų servisas,
daugiau rezultatų...
Skelbimo paieška
Paskutinės paieškos
Informacijos paieška
Paskutinės paieškos
Siaures Indijos valdovas, Mauriju dinastijos pradininkas [liet.],
Ligos paumejimas,
I bezdziones panasiu musu proteviu morfofiziologiniu ir fiziologiniu pozymiu pakitimai,
Miestas Turkijos pietvakariuose, prie Egejo juros, kur 16 simtmeciu stovejo treciasis pasaulio stebuklas - karaliaus Mauzolo kapas,
Etikos doktrina, pagal kuria malonumas, pasitenkinimas yra auksciausia vertybe,
Sodo Tak., Narvydžių k., Skuodo r. sav.,
Tujų g., Narvydžių k., Skuodo r. sav.,
Tulpių g., Narvydžių k., Skuodo r. sav.,
Vėjų g., Narvydžių k., Skuodo r. sav.,
Žalioji g., Narvydžių k., Skuodo r. sav.,
Jei kilo klausimų, turi pastabų ar pasiūlymų, rašyk forumas@dr.lt.
| | 2011.03.15 16:08 |
|
|
Enciklopedija
Patyręs
|
Volkswagen Golf Plus 1.4 Twincharger
Kėbulas Kėbulo tipas: 4/5S HBK Durų skaičius: 5
Išmatavimai ir svoris Ratų bazė: 2578 mm Priekinė tarpvežė: 1541 mm Galinė tarpvežė: 1529 mm Ilgis: 4206 mm Plotis: 1759
mm Aukštis: 1580 mm Svoris: 1382 kg
Aerodinamika Pasipriešinimko koeficientas: 0.32 Priekinės dalies plotas: 2.38
Variklis Variklio tipas: Vienaeilis Cilindrų skaičius: 4 Paskirstymo tipas: DOHC Vožtuvų skaičius:
16 Tūris: 1.4 l (1390 cm3) Stumoklio skersmuo: 76.5 mm Stumoklio eiga: 75.6 mm Suspaudimo laipsnis: 10:1 Maksimali galia: 103 kW (138 AG) (5600 rpm) Maksimalus sukimo momentas: 220 Nm (1500-4000 rpm) Katalizatorius: Yra
Važiuoklė Variklis:
Priekyje Variklio pozicija: Skersai Varomieji ratai: Priekiniai (FWD) Priekiniai ratai: 6½J x 16 Galiniai ratai: 6½J x 16 Priekinės padangos: 205/55 R 16 V Priekiniai stabdžiai: 312 mm Galiniai stabdžiai: 286 mm Pavarų dėžė: 6M Aukščiausios pavaros perdavimo
skaičius: 0.81 Galutinis perdavimo skaičius: 3.65
Dinamika 0-80 km/h: 6.2 s 0-100 km/h: 9.3 s 1/4 mylios: 16.7 s 1 km: 30.7 s Maksimalus greitis: 202 km/h CO2: 172 g/km
|
|
|
|
|